Compania multinationala a explicat cresterea cu 27% a cifrei de afaceri din Romania prin ridicarea cotei de piata pentru tigaretele Kent, Pall Mall Lights si Derby. Pe ansamblu, profitul operational al grupului a crescut cu peste doua miliarde de lire sterline, potrivit unui comunicat al BAT. In aceeasi perioada, profitul brut al BAT a consemnat o crestere de 25%, situandu-se la 1,5 miliarde de lire sterline. Volumul vanzarilor realizate de grupul britanic, producator al marcilor Lucky Strike, Kent, Dunhill si Pall Mall, a urcat, la randul sau, la 602 miliarde de tigarete, cu doua procente peste nivelul consemnat in perioada corespunzatoare a anului 2000. „Toate regiunile au avut rezultate pozitive, dar sunt de remarcat cele din zona America-Pacific si Europa. Achizitiile pe care BAT le-a realizat la jumatatea anilor ‘90 pe piata europeana au ajuns sa aduca 10% din vanzarile totale ale grupului, a declarat presedintele BAT, Martin Broughton, care a precizat ca atentatele teroriste din Statele Unite au avut un impact limitat asupra operatiunilor producatorului de tutun.