Este vorba de meseria de însoțitor de bord. Vă prezentăm mai jos povestea lui Sebastian, care în urmă cu câteva luni a decis ă acorde un interviu pentru vreausafiustewardesa.ro

Sebastian a lucrat la Qatar Airways mai bine de un an, iar în prezent este însoțitor de bord la o altă companie din Orient. A acceptat să ne împărtășească câte puțin din experiența lui în Qatar, despre care spune că a avut si părți bune, însă anumite reguli din cadrul companiei l-au determinat să caute altceva, un mediu de lucru mai plăcut în care să își poată exercita în continuare pasiunea pentru zbor.

În aviație am ajuns mai mult împins de la spate de prietenii care deja lucrau în domeniu, ei mi-au arătat într-adevăr ce avantaje și dezavantaje ai ca însoțitor de bord. Bineînțeles că ai și dezavantaje, exact ca în orice alt job. Am știu acest lucru de la început. Așa că am aplicat la mai multe companii și am reușit la Qatar Airways, așa că nu am refuzat și am mers. – See more at: https://vreausafiustewardesa.ro/la-qatar-airways-crezut-ca-sunt-armata-confesiunea-unui-insotitor-de-bord/#sthash.095a4NjA.dpuf

În aviație am ajuns mai mult împins de la spate de prietenii care deja lucrau în domeniu, ei mi-au arătat într-adevăr ce avantaje și dezavantaje ai ca însoțitor de bord. Bineînțeles că ai și dezavantaje, exact ca în orice alt job. Am știu acest lucru de la început. Așa că am aplicat la mai multe companii și am reușit la Qatar Airways, așa că nu am refuzat și am mers.

A fost în mare parte o experiență frumoasă (doar că la un moment dat am crezut că sunt în armată), dar cum știți, orice experiență are și părțile mai puțin bune, și eu am avut parte de ele, am fost foarte dezamăgit de cum își tratează personalul.

Am lucrat ca și ground staff pentru aproape un an. Ca îndatoriri în acest departament  trebuia să am grijă de toți pasagerii din aeroport, eram alocat în diferite părți ale aeroportului, cum ar fi: check in counter, boarding gates, touch point (cel mai greu căci trebuia să stai în picioare și să ghidezi pasagerii ); transfer desk (unde rezolvai toate probleme pasagerilor); floorwalker (în acest caz trebuia să alerg după pasagerii care au întârziat la zbor) și multe altele.

După aproape un an și 6 luni de când lucrez în aviație am ajuns acum lucrez ca și însoțitor de bord cu o altă companie din Orient, o companie de care sunt mândru și care m-a primit cu brațele deschise știind de unde vin. La angajare, mi-au spus: “Bine ai venit în Rai”.  Pentru cei ce doresc să devină însoțitori de bord, sfaturile mele sunt să nu renunțe, să se dedice acestui job în totalitate (nu o să poată avea viață de familie ), să pună pasiune în ceea ce fac și să devină cei mai buni. 

Mai multe sfaturi și recomandări puteți citi pe vreausafiustewardesa.ro

Sebastian a lucrat la Qatar Airways mai bine de un an, iar în prezent este însoțitor de bord la o altă companie din Orient. A acceptat să ne împărtășească câte puțin din experiența lui în Qatar, despre care spune că a avut si părți bune, însă anumite reguli din cadrul companiei l-au determinat să caute altceva, un mediu de lucru mai plăcut în care să își poată exercita în continuare pasiunea pentru zbor. – See more at: https://vreausafiustewardesa.ro/la-qatar-airways-crezut-ca-sunt-armata-confesiunea-unui-insotitor-de-bord/#sthash.095a4NjA.dpuf
Sebastian a lucrat la Qatar Airways mai bine de un an, iar în prezent este însoțitor de bord la o altă companie din Orient. A acceptat să ne împărtășească câte puțin din experiența lui în Qatar, despre care spune că a avut si părți bune, însă anumite reguli din cadrul companiei l-au determinat să caute altceva, un mediu de lucru mai plăcut în care să își poată exercita în continuare pasiunea pentru zbor. – See more at: https://vreausafiustewardesa.ro/la-qatar-airways-crezut-ca-sunt-armata-confesiunea-unui-insotitor-de-bord/#sthash.095a4NjA.dpuf