Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

UPDATE: Vin banii pentru cea mai așteptată autostradă din România. VIDEO

Autor: | | 7 Comentarii | 30179 Vizualizari

Peste 272 milioane de euro din Fondul european de dezvoltare regională (FEDR) vor fi investite în construcția secțiunii de autostradă dintre localitățile Sebeș și Turda, în apropierea municipiului Cluj-Napoca, în Transilvania, de-a lungul uneia din axele principale ale rețelelor trans-europene de transport.

"Locuitorii din această regiune se vor bucura, astfel, de condiţii de călătorie mai sigure şi comfortabile. Autostrada va aduce beneficii, de asemenea, dezvoltării economiei regionale, cu un impact pozitiv asupra relaţiilor comerciale şi turismului", a declarat comisarul european pentru politică regională Corina Creţu, potrivit ec.europa.eu.

Dăncilă: Vor fi astfel legate pe o distanţă de 70 de kilometri autostrăzile A1 Orăştie - Sibiu, A3 Gilău - Câmpia Turzii.

Premierul Viorica Dăncilă a afirmat că aprobarea la nivel european a finanţării autostrăzii Sebeş - Turda cu suma de 272 milioane de euro reprezintă o veste excelentă şi un pas important înainte în domeniul infrastructurii rutiere din România. "Voi începe cu o veste excelentă dintr-un domeniu presant şi foarte important. Doamna comisar Corina Creţu a anunţat ieri (marţi - n.r.) că finanţarea pentru autostrada Sebeş - Turda a fost aprobată. Este vorba de 272 de milioane de euro din Fondul European de Dezvoltare Regională. Vor fi astfel legate pe o distanţă de 70 de kilometri autostrăzile A1 Orăştie - Sibiu, A3 Gilău - Câmpia Turzii. Mă bucur foarte mult că, iată, facem un pas important înainte în domeniul infrastructurii şi sper ca în perioada următoare astfel de veşti bune să devină o regulă", a declarat Dăncilă, în deschiderea şedinţei de Guvern. Agerpres

Proiectul cu finanţare europeană va face legătura între două autostrăzi deja existente: A1 Orăştie – Sibiu (extremitatea sudică) şi A3 Gilău – Câmpia Turzii (extremitatea nordică). Acesta va duce la creşterea vitezei de deplasare şi a siguranţei rutiere.

Membrii Asociaţiei Pro Infrastructură (API) au efectuat un test drive pe Autostrada Sebeş-Turda.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

30 august 2018

INCREDIBIL CFR Infrastructură a tăiat curentul companiei CFR Marfă

Transporturi si Infrastructura

29 august 2018

Operatorii de transport ameninţă cu proteste

Transporturi si Infrastructura

28 august 2018

ANUNȚ de ultimă oră. Un nou coridor feroviar va traversa România

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.