Producatorul de apa minerala a inregistrat in primul semestru din 2007 o cifra de afaceri de 19,8 milioane de lei si un profit brut de aproape 3 milioane de lei, in crestere cu 35%, respectiv 150% fata de aceeasi perioada a anului 2006, informeaza un comunicat al Apemin Tusnad.

 

Compania a finalizat in aceasta vara un proiect inceput in toamna anului trecut, care a fost directionat catre marirea capacitatilor de productie si cresterea capabilitatilor logistice si de distributie. De asemenea, Apemin Tusnad a investit in lansarea pe piata a unui produs nou, apa de izvor plata “Izvorul Zanelor”, si modernizarea imaginii brandului Tusnad.

 

Gyarfas Kurko, director general Apemin Tusnad, a declarat ca investitiile totale incepute anul trecut si finalizate anul acesta se cifreaza la 6,5 milioane euro. Sursele de finantare au fost in proportie de 60% credite bancare, restul fiind reprezentat de fonduri proprii si intr-o mica proportie credite de la furnizori.

 

Apa minerala Tusnad detine 75% din volumul de vanzari al companiei, apa de masa “Izvorul Ascuns” detine 19% iar apa de izvor plata “Izvorul Zanelor” detine restul de 6%. 

 

Apemin Tusnad estimeaza ca numarul de angajati ai companiei va ajunge la 200 pana la finele anului curent, fata de 143 la sfarsitul lui 2006.

 

Compania a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri 30,9 milioane de lei, cu 28% mai mult decat in anul 2005. Profitul obtinut in 2006 a fost de 2,13 milioane de lei.

 

Sursa: Capital