„Asta era procedura, plombăm. Plombăm, plombăm până ne vine rău, cine numără plombele de pe şosea, cine ştie câte plombe sunt, cât asfalt a intrat în plomba respectivă şi de câte ori au fost puse? Iarna toată lumea ţipă, ba nu e sare, ba nu e nisip, ba, dupa ce s-a încheiat iarna sunt drumurile pline de gropi, dar ele nici măcar n-au fost acoperite înainte de începerea iernii, care din nou e în procedura lor“, a declarat Boagiu într-o emisiune difuzată de B1 TV.

Despre contractul pentru Autostrada Transilvania, ministrul a spus că a fost o idee bună, dar a fost pus prost în practică, printr-un contract care a fost în defavoarea statului român încă de la început.

„Noi am făcut nişte calcule şi ne-a reieşit că dacă am fi terminat de construit cu ei (Bechtel n.red.) practic am fi avut nevoie de circa 10 miliarde de euro pentru finalizarea celor 430 de kilometri sau ceva de genul ăsta. Cred că a fost făcut în grabă, a fost făcut şi electoral că până la urmă a fost încheiat în 2003, modificat în 2004, prima volă a intrat în şantier în 2004“, a menţionat Boagiu.