Consiliul de Administratie al Albalact Alba Iulia va supune aprobarii Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din ianuarie 2007 o majorare a capitalului social, de la  9.439.350 lei la 20.294.603 lei prin emisiunea unui numar de 108.552.532 actiuni, anunta un comunicat Albalact.

“Majorarea de capital este necesara pentru sustinerea tuturor proiectelor pe care le pregatim pentru anul viitor. Este vorba despre proiecte mari, care ne vor asigura o dezvoltare importanta pe tot parcursul anului 2007”, a declarat Raul Ciurtin, presedintele Albalact Alba Iulia. 

In 2006, Albalact a inregistrat rezultate bune dupa lansarea brandului Zuzu. Cifra de afaceri a companiei din perioada ianuarie – septembrie 2006 a crescut cu 54% cifrandu-se la peste 19 milioane de euro, comparativ cu cele aproximativ 12,5 milioane de euro inregistrate in aceleasi interval din 2005. In acelasi interval, profitul companiei Albalact a ajuns la 781.105 euro, cu 15% mai mare ca inregistrat in aceeasi perioada din 2005.    

Consiliul de Administratie Albalact estimeaza pentru intreg anul 2006 o majorare cu 60% a cifrei de afaceri, fata de anul 2005.  

Brandul Zuzu se prezinta pe piata cu 23 de sortimente de lactate pasteurizate si un ambalat de 200 ml care are atasat o lingurita. Albalact a investit, in anul 2004, aproape 2 milioane de euro in instalatia de ambalaje. Investitii de peste 2,5 milioane euro au fost facute in flota, in depozite, dar si in utilaje agricole si amenajarea fermei proprii din Vaidei-Hunedoara, de unde colecteaza zilnic peste 8500 de litri de lapte.  

Albalact – Alba Iulia este unul dintre primii cinci producatori de lapte si produse lactate din Romania, a fost  infiintata in anul 1975 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990. Albalact a fost privatizata in 1999, si in prezent  are peste 400 de angajati si este listata pe piata Rasdaq. Pe langa brandurile Fulga si Zuzu, Albalact mai comercializeaza unt, branzeturi si iaurturi sub marca omonima Albalact.

 

Sursa: Capital 20 Decembrie 2006