Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, activul cel mai mare și mai important al companiei, a generat un venit de 15,2 mil. euro în prima jumătate a anului, cu 4% peste rezultatul din semestrul corespondent al anului trecut. În trimestrul doi, mallul a încasat din chirii 7,8 mil. euro.

Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni, cu excepția hipermarketului Auchan, au crescut cu 7,5% în semestrul întâi şi cu 6% în trimestrul al doilea, în comparație cu aceleași perioade ale lui 2014. Rata de ocupare a AFI Palace Cotroceni este aproape de 99%, inclusiv spațiile adiționale oferite de prima extindere a mall-ului,care a fost finalizată recent.

Venitul operațional net al centrului comercial AFI Palace Ploiești a fost de peste 2 milione de euro în primul semestru al anului. Mallul din Ploieşti arată o îmbunătăţire de 20% a rulajului magazinelor.

CITIŢI ŞI Se reaprinde febra mallurilor

„În prezent, portofoliul din România cuprinde o suprafață închiriabilă de 150.000 mp, cu o rată de ocupare medie a tuturor activelor generatoare de venit de peste 98%. Rezultatele financiare excelente susțin planurile noastre de dezvoltare în România, inclusiv noul centru comercial care va fi dezvoltat în Brașov (45.000 mp), proiectul de birouri ce va fi dezvoltat pe Bulevardul Progresului din București (50.000 mp) și proiectul cu destinație mixtă din Bucureștii Noi (peste 300.000 mp), a căror construcție este planificată să înceapă în 2016”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România.

CITIŢI ŞI Proprietarul AFI Cotroceni: Calitatea locuinţelor din România este foarte proastă