“(…) astăzi cu greu mai putem gândi o strategie integrată de comunicare din care să lipsească mobile marketing”, declară Veronica Savanciuc, Preşedinte & CEO grupul Lowe.

“Tehnologia, datorită evoluţiei sale uimitoare, este un factor cheie care va susţine ascensiunea pieţei în zone la care astăzi cu greu ne putem gândi, completează Alex Putineanu, Managing Director, Mobile Works.

Magnetic Studios va funcţiona ca un laborator de tehnologie pentru agenţia Mobile Works. Focusul primar va consta în dezvoltarea de aplicaţii native pentru sisteme de operare iOS şi Android, proiecte de Augmented Reality, dar şi optimizarea de website-uri pentru telefonul mobil.

Mobile Works a preluat 70% din compania Magnetic Studios, managementul operaţional fiind asigurat în continuare de Ionuţ Grigorescu, care deţine restul de 30% dintre acţiuni.

“Mai mult decât dezvoltare, vom derula şi actiuni de cercetare (R&D), ceea ce ne va ajuta să găsim acea soluţie eficientă şi pliabilă pe nevoia clienţilor noştri, dar şi inovativă din punct de vedere tehnologic. Piaţa de mobile marketing este explozivă în momentul de faţă. Avem planuri ambițioase alături de partenerii noştri Mobile Works”, crede şi Ionuţ Grigorescu, Managing Partner, Magnetic Studios.

Lansată pe piaţă în februarie 2012, Mobile Works a avut o cifra de afaceri de aproximativ 1,2 milioane RON şi a dezvoltat proiecte pentru clienţi precum Altex, Austrian Airlines, Bayer, Beck’s, Bergenbier SA, Crucea Roşie, Farmaciile Dona, kika, Orange, Praktiker, Stella Artois, Staroperamen, Stillago si Unilever.


Citește și: