Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Timp liber

Care este prețul frumuseții

Autor: | | 0 Comentarii

Cât de mult contează astăzi imaginea? „Este foarte importantă dacă vrei să ai succes“, răspund la unison proprietarii centrelor de înfrumusețare.

Astăzi, se simte acut nevoia îmbunătăţirii imaginii personale, în oraşele mari o femeie dintr-o mie ajungând măcar o dată pe an într-un centru de înfrumuseţare. Creşteri semnificative apar în preajma sărbătorilor, când afacerile acestor centre au un avans al veniturilor cu până la 30%. Grosso modo, vorbim despre o piaţă fragmentată, tânără, de nişă, împărţită între centre spa, tratamente cosmetice şi chirurgie estetică. Iar publicul este preponderent feminin.

„Piaţa centrelor spa este o piaţă extrem de nişată. Sunt servicii opţionale, servicii care nu se află la baza piramidei lui Maslow, ci mai degrabă în vârf. Din punctul meu de vedere, în România, lucrurile s-au mişcat într-o direcţie pozitivă în acest sector de servicii, dar încă este mult loc de creştere. Nu cred că în România avem o piaţă matură a centrelor spa“, spune Roxana Vişan, director Orhideea Spa. Mai mult, continuă Vişan, astăzi încă se face confuzie între un centru spa şi centre de fitness sau wellness şi saloane de cartier. Motivul? Piaţa nu este educată pentru a face distincţia între aceste tipuri de servicii, care la prima vedere, pot părea că sunt la fel. „Sunt diferenţe fine, care pot fi observate doar de cunoscători. Serviciile centrelor spa înglobează şi centrele de wellness, abordând un concept mult mai larg bazat pe relaxare, mişcare şi viaţă sănătoasă. Este o direcţie care capătă din ce în ce mai multă notorietate, începe să fie conştientizată nevoia adoptării unei astfel de vieţi“, punctează Vişan.

Cele mai naturale produse

Și încă un lucru care poate face diferenţa: produsele folosite să fie cât mai naturale, fără substanţe care să producă efecte adverse. De altfel, aceasta este şi tendinţa centrelor care au preţuri mai mari. Fie că vorbim despre tratamente de înfrumuseţare sau de tratamente de întreţinere, cei mai mulţi dintre clienţi preferă să plătească un preţ dublu şi să aibă siguranţa unui efect fără riscuri. „În ultimii doi ani, am observat o orientare a centrelor de lux către produse cosmetice naturale. Există pe piaţă câteva mărci care comercializează produse de calitate. Sunt produse fitocosmetice naturale, fără parabeni, cu principii active de origine vegetală, extrase din plante. Piaţa românească nu este o piaţă matură. Clientul este din ce în ce mai pretenţios şi se orientează către un serviciu de calitate cu rezultate“, spune şi Anamaria Văduva, director general Cellulem Block. Ea consideră că, pe viitor, vom observa un interes mai mare al clienţilor pentru tratamentele faciale realizate cu aparatură şi cu tehnologie de ultimă generaţie, în detrimentul tratamentelor faciale clasice. Iar o privire rapidă în ograda acestor centre oferă un răspuns clar: între cele mai căutate este tratamentul cu radiofrecvenţă multipolară, care, printre altele, „stimulează producţia de colagen nou şi elastină la nivelul pielii“. Cel puţin aşa susţin specialiştii. „În centrele noastre, un client cheltuie, în medie, 1.400 de lei şi vine la centru chiar şi de două-trei ori pe săptămână, în funcţie de tratament. În cazul tratamentelor corporale, frecvenţa este mai mare, tocmai pentru a obţine rezultatele dorite“, adaugă Anamaria Văduva. 

Și încă un lucru pe care jucătorii din această industrie îl punctează de fiecare dată când vine vorba despre „maturitatea sau imaturitatea pieţei“: confuzia în alegerea unor tratamente, înţelegerea greşită a termenului „de lux“. „Un alt motiv care ne arată că piaţa spa-ului este una imatură este cel de asociere a spa-ului exclusiv cu tratamentele de lux. Aceste servicii au fost şi, probabil, încă mai sunt percepute ca servicii de lux, deşi spa-ul devine o nevoie. Avem nevoie să ne îngrijim de sănătate într-un sens profilactic. De multe ori pierdem controlul asupra vieţii noastre şi conştientizăm acest lucru când este prea târziu“, detaliază Roxana Vişan.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro