Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Topul celor mai mari transportatori rutieri de marfă din România

Autor: | | 6 Comentarii

Un clasament al primelor 10 companii ce activează în zona transportului rutier de marfă, în funcţie de cifra de afaceri înregistrată în 2014, a fost întocmit de RisCo.ro.

Sectorul a rămas unul competitiv, cu mulţi jucători şi puternic dependent de comenzile de transportul internaţional. În continuare, topul este dominat de firme din vestul ţării sau poziţionate în apropiere de marile centre de producţie pentru export.

Cifra de afaceri a primilor jucători a crescut în medie cu 5-7%, dar evoluţia marjelor de profitabilitate a fost mai volatilă. 9 dintre companiile din top au raportat creşteri ale cifrei de afaceri, una singură înregistrând scăderi din acest punct de vedere. Doar primele 3 companii şi-au păstrat poziţia în top, iar ocupantele locurilor 4 şi 5 ale anului 2013, Trans Bitum din Oradea şi Waberer`s din Miercurea Ciuc, au părăsit acest clasament, în timp ce Arcese Transport din Cluj şi Gopet din Bucureşti sunt nou intrate, pe poziţiile 9 şi 10.

Aquila Part Prod Com din Ploieşti a rămas lider de piaţă, ca şi în anul 2013. Creşterea numărului de angajaţi de la 1.784 la 1.839 a a avut un efect pozitiv asupra cifrei de afaceri, dar nu şi asupra profitabilităţii societăţii. Astfel, cifra de afaceri însumată în anul 2014, 596,6 milioane lei, a crescut cu 31,6 milioane lei faţă de valoarea din anul 2013, în timp ce profitul net a scăzut cu 2,2 milioane, ajungând în 2014 la 4,2 milioane lei.

Ca şi în 2013, locul 2 este ocupat de Carrion Expedition din Cluj, companie ce a prezentat în 2014 modificări pozitive atât din punct de vedere al cifrei de afaceri, cât şi al profitului şi al numărului de angajaţi. Anul 2014 a fost unul productiv pentru această firma, întrucât a reusit să acopere pierderea de 504,2 mii lei şi să obţină un profit de 8,6 milioane lei, iar cifra de afaceri a crescut cu 88,4 milioane lei, la finele anului 2014 fiind de 378,6 milioane lei. De asemenea, şi numărul de angajaţi a crescut comparativ cu 2013, de la 862 la 1.125 de persoane.

Poziţia 3 a clasamentului îi revine, ca şi în 2013, societăţii Transcondor din Arad. Cu o pierdere de 1,3 milioane lei, cu 2,4 milioane lei mai puţin faţă de cea din 2013 şi un număr de angajaţi de 723, cifra de afaceri a acestei companii este în creştere, de la 270,9 milioane lei la 321,9 milioane lei în 2014.

Locul 4 este ocupat de Duvenbeck Logistik din Braşov, care urcă 2 poziţii faţă de anul 2013. Cu un profit de 9,4 milioane lei, cu 953,6 mii lei mai mult faţă de anul 2013, şi un număr de 641 de angajaţi, cifra de afaceri a acestei companii în anul 2014 a fost de 251,8 milioane lei, cu 42,9 milioane lei mai mult că în 2013.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

19 septembrie 2017

Tarom va avea un nou director general în două-trei zile

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro