În al doilea trimestru din 2014, LG a raportat un profit net de 399,8 milioane de dolariși un profit operațional de 588,5 milioane de dolari, o creștere de 26,5 la sută de la an la an. Veniturile consolidate neauditate din al doilea trimestru de 14,93 miliarde dolari a crescut cu 7,7 la sută față de trimestrul anterior.

LG Home Entertainment Companya avut o performanță constantă cu venituri de 4,94 miliarde dolari în al doilea trimestru, cu un procent de creștere de 3 la sută și aproape neschimbat față de același trimestru în 2013. Profitul operațional de 150 milioane de dolari a avut o creștere de 64,9 la sută față de același trimestru al anului trecut, caurmare a gamei de produse mai bune și costuri fixe mai mici. Cererea pentru televizoare Ultra HD de pe piețele-cheie vor continua să conducă la creșterea veniturilor din sectorul televizoarelor cu ecran LCD. Piata B2B, condusă de monitoare si produse digitale este, de asemenea, de așteptat să contribuie la creșterea LG în acest segment.

LG Mobile Communications Companya livrat un număr de 14,5 milioane de smartphone-uri, număr record pe această piață, în cel de-al doilea trimestru, o creștere de 20 la sutăfață de anul anterior, cu produse LTE reprezentând mai mult de o treime din toate smartphone-urile LG vândute în acest an. Ca urmare, vânzările au crescut cu 16 la sută față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 3,51 miliarde de dolari, fiindcele mai mari din primul trimestru al anului 2010 până în prezent. Profitului de operare al diviziei mobile este de 83,4 milioane dolari, cel de-al doilea sfert încheiând trei sferturi consecutive de pierderi. O mare parte din succes se datorează popularității inițiale a lui LG G3 pe piața coreeanăși de vânzările puternice alesmartphone-urilorL Seria III. LG intenționează să continue lansarea la nivel mondial a lui G3 și să introducă mai multe produse pentru segmentul de mijloc, în a doua jumătate, inclusiv alte variante ale luiLG G3, cum ar fi G3 Beat anunțat recent, și modele suplimentare din seria L.

The LG Home Appliance Company a raportat vânzări puternice pe piața coreeană, cu vânzări în creștere cu 9 procente față de același trimestru din anul precedent. În cel de-al doilea trimestru a fost venituri de 2,94 miliarde dolari, cu 5 la suta mai mici comparativ cu aceeași perioadăa anulului trecut, din pricina schimbului valutar nefavorabil, în special pe piețele în curs de dezvoltare. O îmbunătățire în structura costurilor din cadrul LG Home ApplianceCompanya dus la profit operațional record de 95,0 milioane de dolari și o marja de profit de 3,2 la sută. LG se așteaptă ca veniturile și profitabilitatea pentru aparate de uz casnic să crească în a doua jumătate, ca urmare a lansării mașinii de spălat rufe, care este lider de piața acestor produse, a frigiderelorși a efectului de reducere de costurilor.

LG Air & Energy Solution Company a înregistrat vânzări constante de aparate de aer condiționat comerciale și de produse noi, cum ar fi dezumidificatoare, cu venituri de 1,59 miliarde de dolariși un profit operațional de 159,4 milioane dolari SUA în cel de-al doilea trimestru. În ciuda veniturilor ușor mai scăzute față de aceeași perioadă a anului trecut, un mix îmbunătățit de produse a dus la o marjă de profit de 10 la sută în cel de-al doilea trimestru, iar rezultatele în cea de-a doua jumătate se așteaptă să fie pozitive, ca o consecință a creșterii cererii în Orientul Mijlociu, a lansării produselor de aer condiționat cu agent frigorific cu flux variabil suplimentar (VRF) și competitivitatea costurilor mai puternică în ceea ce privește segmentul aparatelor de aer condiționat comerciale.