Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Grindeanu anunță când se construiește cea mai așteptată autostradă din România

Autor: | | 2 Comentarii

Premierul Sorin Grindeanu a precizat că în următoarea lună speră că vor putea începe lucrările pe autostrada Pitești-Sibiu, pe lotul 1 și pe lotul 5, "să începem acele faze care trenează", aici fiind vorba despre închiderea Culoarului IV European, care are finanțare pe fonduri europene.

Sorin Grindeanu a menţionat că se lucrează pe autostrada Lugoj-Deva şi anul acesta vor fi date spre utilizare unele tronsoane, dar nu tot drumul: “E celebra fază pe acest tronson, unde lucrările sunt mai ample pentru nişte tuneluri pentru urşi, tot inventate la noi în ţară. Nu prea sunt urşi pe acolo, dar, mă rog, trecem peste. (...). Tot ceea ce este prins în master-plan şi are finanţare europeană este prioritar pentru Guvernul pe care îl conduc. În toţi aceşti ani, indiferent de cine a condus un guvern sau de ce culoare politică avea acel guvern, mai mult s-au desenat cu carioca pe tablă trasee şi master-planuri şi s-au tot desenat şi, când să se facă, nu s-au mai făcut”, a spus prim-ministrul Sorin Grindeanu într-un interviu la România TV.

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc: „Autostrada Sibiu-Piteşti este proiectul prioritar pentru Guvern”

Într-un interviu acordat revistei Capital, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc preciza că, „autostrada Sibiu-Piteşti este proiectul prioritar pentru Guvern”. „Prin programul de guvernare, ne-am asumat finalizarea Coridorului IV. Proiectul Sibiu-Piteşti este pentru exerciţiul 2017-2020, finalizarea acestuia depinde de eventualele proceduri de contestaţie. Am solicitat să văd toate problemele identificate pe tronsoanele de autostradă din România, nu dăm termene fără un fundament concret”, declara ministrul Transporturilor.

Pentru autostrada Piteşti-Craiova, Ministerul Transporturilor, prin Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, a demarat procedura de licitaţie pentru studiul de fezabilitate şi proiectul tehnic. „În acest an, o să se modernizeze 275 km de drum naţional şi 45 km de variante ocolitoare, proiecte care vor fi finalizate la sfârşitul acestui an. Antreprenorii şi-au asumat aceste termene, trebuie să fie respectate”, preciza Răzvan Cuc.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

20 iunie 2018

S-au validat dosarele pentru programul Rabla 2018

Transporturi si Infrastructura

17 iunie 2018

Genialitatea hărții metroului din Londra

Transporturi si Infrastructura

13 iunie 2018

DOCUMENT Lista autostrăzilor din 2018 EXCLUSIV

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.