Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Business

Glami România, primul catalog online de modă din țara noastră, a depășit targetul pentru 2017 și are ca obiectiv pentru 2018 o creștere de 10 ori a cotei de clienți (P)

Autor: | | 0 Comentarii

Lansat pe 15 iunie 2017, Glami.ro, singurul catalog online de fashion din România, a atins pragul anunțat inițial de venituri pentru parteneri, 2 milioane euro, înainte de sfârșitul anului.

Reprezentanţii companiei au afirmat că, în 2018, primul an petrecut în întregime pe piaţa din România, ar putea avea o creştere de 10 ori a numărului de vizitatori noi, dintre care 40% din trafic către magazinele online de fashion locale.

După primele 6 luni pe piaţa din România, Glami.ro a înregistrat următorii indicatori:

·          Mai mult de 60 de magazine online înregistrate, printre care jucători mari de pe piaţă, ca FashionUP, Fashion Days, LPP Group, Answear, Zoot, Epantofi.ro

·          Un catalog online alcătuit din peste 400.000 de produse

·          Peste 90.000 de vizitatori zilnic

·          Peste 24.000 de comenzi în magazinele partenere

·          O comunitate Facebook cu peste 200.000 de followers

Michal Jirak, fondatorul Glami România, a răspuns la câteva întrebări despre evoluţia brandului Glami în România şi despre aşteptările anului viitor.

La lansare, Glami România a anunţat câştiguri estimate pentru partenerii înregistraţi de aproximativ 2 milioane de euro până la sfârşitul anului 2017. Care este rezultatul legat de acest target?

Suntem fericiţi să anunţăm că am depăşit acest prag încă din luna noiembrie. Confirmând faptul că suntem ceea ce lipsea pe piaţa din România, ne vom creşte echipa în România şi sperăm să avem o creştere de cel puţin 10 ori la sfârşitul primului an întreg pe piaţă.

Cum aţi caracteriza consumul online de modă în România, la sfârşitul acestor 6 luni pe piaţă?

Ni s-a confirmat faptul că cel mai mare interes este manifestat către brandurile cunoscute şi vedem o mai mică experimentare cu brandurile noi şi originale. Suntem, de asemenea, fericiţi că utilizatorii sunt dispuşi să cumpere de la magazine online internaţionale, înregistrate pe Glami. Aproximativ 80% din comenzi au fost pentru aceşti parteneri. Sperăm să aducem mult mai multe magazinelor online româneşti.

 

Care sunt punctele forte, punctele slabe, oportunităţile şi obstacolele pe care le-aţi descoperit pe piaţa din România?

Cel mai mare punct slab pe care l-am descoperit a fost faptul că magazinele online locale nu sunt pregătite tehnic de o integrare pe platforma Glami. Cred că este un lucru ce trebuie îmbunătăţit, în special modul în care magazinele online locale îşi atrag clienţi noi, altfel există riscul ca jucătorii internaţionali să obţină o cotă mult mai mare de piaţă.

Cum aţi clasifica aceste descoperiri, comparativ cu alte pieţe unde Glami este prezent?

În alte ţări aducem un procent mult mai mare de comenzi magazinelor locale, excepţie făcând pieţe mici ca Slovacia.

Cum aţi descrie trendurile pe platformele mobile versus desktop în România?

Vom fi în măsură să spunem mult mai multe după încă 6 luni petrecute pe piaţă, dar se pare că numărul utilizatorilor platformelor mobile este mult mai scăzut în România, fiind fluctuant de la magazin la magazin. Este mult de lucrat în ceea ce priveşte partea tehnică a acestor interfeţe.

Cum aţi caracteriza profilul cumpărătorului român de modă online?

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.