Conform sursei citate, cei mai mulţi utilizatori ai serviciilor puse la dispoziţie de către portalul de socializare provin din Bucureşti, cu aproape 1,46 milioane de persoane (22,02% din total), urmaţi de cei din Cluj-Napoca (260.040 persoane, 3,92%) şi din Iaşi (260.000 persoane, 3,92%).

La polul opus, cu numărul cel mai mic de utilizatori Facebook, se situează oraşele: Motru (11.200, respectiv 0,17% din total), Găeşti şi Năvodari (câte 11.000 persoane, 0,17%) şi Roşiori de Vede (10.200 persoane, 0,15%).

Din numărul total de utilizatori, 94,69% (6.628.440) şi-au setat oraşul de reşedinţă, iar persoanele cu vârste cuprinse între 25-34 de ani (30,2% din total) deţin supremaţia la capitolul accesării cu frecvenţă ridicată a Facebook.

Pe locurile următoare se situează persoanele cu vârste între 18-24 de ani (28,1%) şi cele între 35 şi 44 de ani (17,1%).

Raportul dintre persoanele care utilizează reţeaua de socializare Facebook este în favoarea bărbaţilor (cu 51,43% dintre conturi). Femeile utilizează în proporţie de 48,57% Facebook, în timp ce, din punct de vedere al stării civile, persoanele singure, alături de cele căsătorite sunt pe primul loc, cu câte 36,13% din total.

În ceea ce priveşte clasamentul celor mai accesate pagini înregistrate pe Facebook de către vedetele din România, lideră rămâne Inna, cu 11.792.161 fani, urmată de Akcent – cu 3.110.208 fani.

Facebrands.ro este site-ul care monitorizează paginile create pe Facebook de către persoane şi instituţii (companii, ONG-uri etc) şi arată creşterea numărului de fani al acestora pe zile şi săptămâni, împreună cu alte pagini din aceeaşi categorie.

Sursa: Agerpres