Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

eMAG: Piața de wearables va depăși anul acesta 75.000 de unități

Autor: |

Piața locală a gadgeturilor smart a cunoscut în ultimii ani una dintre cele mai spectaculoase evoluții din segmentul produselor electronice. Ceasurile inteligente și brățările fitness sunt în topul preferințelor clienților, urmate de gadgeturile Smart Home, precum alarmele și senzorii cu infraroșu, yalele electromagnetice sau prizele inteligente.

În 2015, clienţii eMAG au cumpărat peste 14.000 de smartwatch-uri şi brăţări fitness, cu 300% mai mult faţă de anul precedent şi în valoare de peste 7,5 milioane de lei. Evoluţia va continua şi în 2016, când numărul acestor gadgeturi cumpărate de pe eMAG se va dubla, atingând pragul de 30.000 de unităţi vândute. Volumul gadgeturilor smart achiziţionate de pe eMAG reprezintă aproximativ 40% din numărul de unităţi vândute în total în România.

Conform estimărilor eMAG referitoare la întreaga piaţă de wearables, în 2015 s-au vândut cumulat peste 35.000 de smartwatch-uri şi brăţări fitness, iar anul acesta volumul va ajunge la 75.000 de unităţi. Ceasurile inteligente au reprezentat 75% din total.

„Diversificarea gamei de produse şi preţurile accesibile pentru publicul general sunt câteva dintre motivele care au dus la avansul accelerat al pieţei de wearables la nivel local. Estimăm că, în viitorul apropiat, Apple va lansa oficial pe piaţa din România Apple Watch, iar acest lucru va duce cu siguranţă la o creştere a vânzărilor pe întreaga categorie. Preconizăm că, în maxim 3 ani, piaţa locală va atinge pragul de aproximativ 200.000 unităţi vândute”, spune Stejara Pircan, Commercial Director Hard Lines eMAG.

Potrivit eMAG, şi dezvoltarea Smart Home şi Internet of Things este un factor de creştere a consumului de pe telefoanele mobile şi, implicit, a cererii pe segmentul smartwatch. Interesul crescut pentru acest tip de gadgeturi influentează şi piaţa de accesorii. În perioada imediat următoare, clienţii vor beneficia de cea mai mare gamă de produse wearables, dar şi de o gamă completă de accesorii pentru acestea prin intermediul eMAG şi eMAG Marketplace.

Top wearables

Topul celor mai cumpărate gadgeturi smart, după valoarea comenzilor, este condus de ceasul Samsung Gear S (model Super Amoled, memorie internă de 4GB, conectivitate 3G, de culoare neagră), urmat de Samsung Galaxy Gear Fit (modelul de culoare neagră), Motorola Moto 360 (modelul de culoare gri) şi de Fitbit Charge HR, (modelul de culoare neagră, cu autonomie de 5 zile).

„Paradigma de consum se schimbă rapid, iar acest lucru influenţează direct modul în care marii producători de hardware din industrie gândesc gamele de produse, combinând inovaţiile tehnologice cu ultimele tendinţe în materie de design şi culori. Clienţii îşi doresc gadgeturi care integrează mai multe funcţionalităţi şi preferă smartwatch-urile cu display rotund şi design clasic şi brăţările fitness, care pot fi uşor şi accesorii fashion”, adaugă Stejara Pircan.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro