Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Companii

Câți bani vor aloca românii pentru cadourile de Crăciun

Autor: | | 0 Comentarii

În perioada sărbătorilor de iarnă românii care fac cumpărături online vor achiziționa cadouri în valoare totală de 570 de lei, intenționând ca pentru un singur dar să aloce aproximativ 96 de lei, conform unui studiu Compari.ro realizat în luna octombrie 2015 de GKI Digital. Potrivit studiului, 64% dintre aceștia vor oferi cadouri în primul rând celor din familie, în timp ce o persoană din două va oferi cadouri și rudelor apropiate.

În plus, aproape o treime dintre persoanele active online se pregătesc cu daruri pentru prieteni, în timp ce doar 10% dintre cei intervievaţi îşi vor surprinde cu un cadou colegii de muncă sau alte cunosţinte.

În ceea ce priveşte sursele care îi inspiră pe români în alegerea cadourilor, 73% dintre cumpărătorii online se inspiră pentru idei de cadouri căutând pe internet şi 47% din materiale promoţionale şi flyere. Pe locul 3 în topul celor mai populare surse de inspiraţie se află chiar abordarea directă a destinatarului. De altfel, în căutările din mediul online pentru cadourile de sărbători, 75% dintre respondenţi urmăresc ofertele magazinelor online şi 74% accesează motoarele de căutare. De altfel, rolul paginilor de comparare a preţurilor au crescut de anul trecut cu 70% în topul surselor de informare ale românilor.

„Cumpărăturile de Crăciun sunt poate cele mai căutate cadouri pe care le facem pe parcursul unui an şi deşi investim foarte mult timp de gândire, suntem adesea în impas din cauza timpului pe care îl avem pentru achiziţionare. Astfel cumpărăturile online sunt într-o tendinţă continuă de creştere deoarece ne oferă soluţia perfectă: un mediu care să ne ofere diversitate şi să consume cât mai puţine resurse. Totodată ascensiunea achiziţiilor online poate fi corelată cu dezvoltarea magazinelor online şi cu progresul tehnologic şi evoluţia dispozitivelor electronice smart. În acest context, paginile de comparare sunt într-adevăr printre cele mai utile şi ne bucură faptul că romănii le folosesc de la an la an în număr tot mai mare,” a declarat Melinda Bányai, Sales Line Manager Compari.ro.

În următoarea lună, 87% dintre cei intervievaţi intenţionează să achiziţioneze cadourile de Crăciun din magazinele online iar 57% vor fi prezenţi şi în centrele comerciale. Magazinele tradiţionale şi de specialitate sunt a treia opţiune, la o distanţă considerabilă de primele două, doar 28% dintre intervievaţi declarând că vor cumpăra cadouri de aici. Cele mai puternice criterii pe baza cărora aleg magazinele online sunt preţul produsului şi credibilitatea magazinului, iar în cele din urmă de posibilitatea accesului imediat la produs.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro