Obiectivul acestei platforme este să dezvolte un cadru lucrativ între companii pe tema responsabilitatii sociale corporatiste (CSR), prin realizarea acestui lucru generându-se beneficii atât pentru afacerile suedeze, cât și pentru comunitățile în care acestea sunt prezente. Cadrul de lucru vizează, de asemenea, consolidarea mărcilor suedeze pe pieţele străine.

Programul este condus de către Swedish Trade Council, în cooperare cu Ambasada Suediei din România.

”Un profit decent, într-un mod decent. Într-o afacere trebuie să existe câștig pentru ambele părți: pentru companii, dar și pentru comunitatea locală. Ceea ce se întâmplă în prezent la nivel global din cauza crizei, nu este pentru că nu există resurse, ci pentru că acestea nu sunt gestionate eficient”, a arătat Luminița Oprea, autoarea primei cărți despre responsabilitatea socială din România. Aceasta a explicat de ce fiecare din acțiune care vizează CSR are impact asupra profitului companiei.

”Dacă vrei să faci ceva, să acționezi, o poți face și acum. Nu trebuie să te ascunzi după parteneriatul public-privat”, este de părere Radu Rășinar, contry manager al companiei AstraZeneca.