Manuela Son are o experienţă de peste şapte ani în zona de resurse umane, acoperind toate ariile acestui domeniu (training şi dezvoltare, compensaţii şi beneficii, climat organizaţional, legislaţia muncii şi bugete), experienţă pe care a dobândit-o atât în consultanţă, cât şi în departamentele de resurse umane din diferite companii. Din 2008 până în prezent, ea a ocupat poziţii de HR şi office management, pentru organizaţiile din România şi Bulgaria ale companiei Ferrero România.

În noua sa funcţie, pe lângă responsabilităţile de HR Manager, Manuela se va ocupa şi de partea de training şi dezvoltare pentru regiunea Middle East & Africa (MEA). Ea va raporta direct către managementul CDG/MEA.

„Ma bucur că am posibilitatea de a-mi valorifica în cadrul Xerox experienţa  câştigată până acum în cariera mea”, afirmă Manuela Son. „Noua funcţie la nivel de regiune este o provocare pentru mine şi sper ca, alături de colegii din echipă, să facem performanţă în toate ţările din CDG/MEA, respectând specificul fiecăreia dintre aceste pieţe.”  

Cu studii de psihologie şi un master în Resurse Umane şi Comunicare obţinut la Universitatea din Bucureşti, Manuela a urmat o serie de cursuri pe vânzări, finanţe, legislaţie şi management al resurselor umane.