Aeroportul „Aurel Vlaicu” din Bucuresti a
intrat in reteaua specializata a companiei de publicitate indoor Monopoly
Media, astfel ca in incinta sa pot fi vizionate programe de stiri si divertisment, plus
calupuri publicitare.

„Aurel Vlaicu” se alatura astfel retelei Aeroport TV, din
care mai fac parte aeroporturile din Otopeni, Arad, Cluj, Oradea si Timisoara. Aeroport TV este un canal de comunicare in spatii inchise(indoor)
ce functioneaza pe principiul unei televiziuni digitale cu circuit inchis si
care emite in aeroporturi. Programul difuzat pe cele 59 ecrane cuprinde stiri, sport, meteo, divertisment, life-style si informatii financiare. Toate programele sunt transmise prin
internet in toate locatiile simultan, printr-un sistem gestionat de Monopoly
Media, existand varianta ca ele sa fie personalizate pentru fiecare aeroport in
parte.

Vanzarea publicitatii este asigurata de Grupul
Realitatea-Catavencu, din care face parte Monopoly Media incepand din iunie
2006. Potrivit lui Dan Ionescu, directorul
de vanzari al Monopoly Media, oficialii
aeroportului „Aurel Vlaicu” estimeaza pentru
2008 un trafic de peste 1,2 milioane pasageri, in
crestere cu 30% fata de acest an. 

Sursa: Monopoly Media

Data: 21 Noiembrie 2007 

Te-ar putea interesa și: