Ideea de a deschide o prăvălie i-a venit în 2011 surorii lui, care a început să se gândească mai mult la produsele naturale. De aici și până la a pune pe picioare o afacere în domeniu a fost doar un pas. Astfel, cu o investiție de 5.000 de euro în marfă și cu ajutorul unui asociațiat a fost deschisă o mică prăvălie în Piața Rosetti, care nu a avut succesul scontat și a fost închisă la câteva luni după inaugurare. “La momentul acel oamenii nu erau pregătiți să primească produsele naturale care erau mult mai scumpe decât cele obișnuite”, spune Tudor despre experiența surorii sale.

După ce proiectul a fost suspendat pentru câțiva ani, Tudor a reînviat prăvălia în 2014, dar de data aceasta în mediul online. Astfel, a luat naștere Prăvălia Mică. În prezent, Turdor achiziționează marfă de la 12 furnizori.  Treptat, mica afacere a început să crească. A început cu câteva livrări în 2014, iar acum circa 15 comenzi pe săptămână atât în București, cât și în provincie. “De livrările din București mă ocup chiar eu. Îmi place să-i explic personal clientului proprietățile benefice ale produselor pe care le vând”, explică Turdor.  În prăvălia lui Tudor un coș mediu de cumpărături ajunge la 100 de lei.

Chiar dacă nu a reușit să ajungă la profit într-un an, întreprinzătorul este mulțumit că în decembrie 2015 a avut parte de cea mai mare comandă: 400 de coșuri cu produse naturale pentru Sărbători.

În ceea ce privește planurile pentru acest an, Tudor vrea să deschidă o Prăvălie Mică și în offline. “Vreau să inaugurez un magazin de 20-30 de metri pătrați, în apropiere de Lacul Tei, loc unde amplasat și  depozitul”, mai spune Tudor. Însă, cel mai mare vis al tânărului întreprinzător este să construiască o prăvălie în care atunci când un client pășește în ea să scârțâie podeaua. Astfel, să îți creeze imaginea unei prăvălii vechi precum existau odinioară în orice colț al Bucureștiului, este de părere Tudor.