În același timp, competiția pe acest segment s-a accentuat, astfel încât jucătorii încearcă de fiecare dată a vină în întâmpinarea clientului cu noi oferte. ”Chiar dacă biletele de avion rezervate online cresc sănătos, agențiile mari vor încerca să se diversifice. Noi am făcut primii pași încă din 2009 când am lansat un departament de pachete turistice care acum înregistrează creșteri importante și în care continuăm să investim”, spune Daniel Truică, directorul general al Vola.ro. Dar tot mai este loc de extindere.

Portatul de rezervări, unul dintre cele mai importante de pe acest segment, va intra în zona rezervărilor hoteliere, o ”zonă destul de neexplorată”, după cum declară Daniel Truică.  

”Vola.ro este în proces de a lansa un produs unic de rezervări hoteliere care combină posibilitatea de a rezerva hoteluri cu plata la recepție cu unități de cazare la care totul se achită către agenție. Am lucrat mai bine de un an de zile la el și este pregătit pentru a fi lansat zilele acestea pe vola.ro”, spune Daniel Truică, menționând că urmează să-l lanseze în următoarele luni și pe siteurile Vola din Polonia și Ucraina.

Vola.ro a comercializat anul trecut 72.000 de bilete de avion, 85% dintre acestea fiind pentru curse europene, restul pentru long courier. Potrivit lui Daniel Truică, cifra de afaceri a ajuns la 15,5 milioane de euro.