Raiffeisen Bank lansează Garmin Pay, o nouă modalitate de plată contactless la POS, inclusiv în rate fără dobândă, pentru clienții Raiffeisen Bank utilizatori de ceasuri Garmin. Ceasurile Garmin sunt cel mai des folosite pentru măsurarea performanței sportive. Astfel, Garmin Pay este o opțiune de simplă de plată mai ales pentru cei în mișcare.

“Că susținători ai Raiffeisen Bank Bucharest Marathon, ai Maratonului Via Maria Theresia, dar și a altor evenimente care încurajează sportul ca stil de viață sănătos, ne-am dorit să le oferim sportivilor posibilitatea de a face plăţi simple, chiar în timpul antrenamentelor, cu ajutorul accesoriilor ce fac deja parte din echipamentul lor. Utilizatorii de Garmin iubesc mișcarea, la fel ca noi, și mă bucur că putem să le oferim Garmin Pay, o soluție de plata care le va face viață mai simplă”, a declarat Steven van Groningen, Președinte și CEO al Raiffeisen Bank.

Cum se foloseşte Garmin Pay

Pentru activarea Garmin Pay, clienții vor descărca pe telefonul mobil aplicația Garmin Connect, disponibilă în App Store și Google Play, și vor seta portofelul virtual în câțiva pași: selectează ceasul Garmin compatibil Garmin Pay, pe care-l dețîn; aleg o parolă din patru cifre și înrolează cardurile Raiffeisen Bank, de credit sau de debit. Fiecare card înrolat va fi confirmat printr-un cod primit prin SMS pe numărul de telefon declarat in relație cu banca.

După activarea Garmin Pay, pentru a plăti direct cu ceasul, clienții apasă lung butonul lateral și selectează iconiță “portofel” (Wallet), apoi apropie ceasul de POS. Pentru a crește siguranță plăților, parolă din patru cifre va fi cerută o dată la 24 de ore sau atunci când ceasul Garmin este pus din nou la mâna. Utilizarea Garmin Pay este gratuită, atât în țară, cât și în străînătate, iar plățile cu ceasul Garmin sunt realizate fără taxe sau comisioane suplimentare.

Soluţiile digitale ale Raiffeisen

Garmin Pay completează universul de plăti digitale oferite clienților Raiffeisen Bank în 2019, alături de aplicațiile de plata cu telefonul: RaiPay, pentru sistemul de operare Android, și Apple Pay, pentru iOS.

În ultimii ani, Raiffeisen a intensificat procesul de simplificare și transformare digitală, dezvoltând o serie de soluții digitale de creditare, plăți online și cu dispozitive mobile care să răspundă nevoii clienților de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricând. Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru 2 milioane de clienți persoane fizice, 92.000 de IMM-uri și 5.700 de companii mari și medii. Peste 650.000 clienți digitali folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Banca are 4800 de angajați și o rețea de peste 350 de agenții în toată țară, aproximativ 800 de ATM-uri, 300 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și 20.000 de POS-uri.


Te-ar putea interesa și: