Gregory’s, cea mai mare reţea de locaţii de tip coffee & Greek deli din Grecia, a anunţat miercuri că reintră pe piaţa din România odată cu deschiderea unei unităţi în zona de nord a Bucureştiului, unitatea fiind operaţională de la începutul lunii iulie. Compania vrea să deschidă 80 de unităţi în următorii cinci ani.

Anuţul vine la numai nouă luni după ce compania şi-a lichidat oficial toate centrele de pe piaţa românească.
Gregory’s subliniază totodată că vor fi deschise 80 de unităţi coffee & Greek deli în următorii cinci ani.
Înfiinţat în 1972, brandul Gregory’s este în prezent al nouălea cel mai mare lanţ din domeniul coffee & food snack din Europa. Reţeaua numără peste 330 de unităţi în Grecia, Cipru, Germania şi Bahamas şi aproape 2.500 de angajaţi. Gregory’s atrage zilnic peste 250.000 de clienţi în toată lumea.

Grecii de la Gregory’s au intrat în România în 2000, când au înfiinţat o subsidiară, o unitate de producţie şi o reţea de restaurante pe care au extins-o până la zece unităţi, cu afaceri anuale de 3 – 3,5 milioane euro. Însă criza financiară din 2008-2009, cumulată cu scăderea salariilor şi creşterea TVA, au afectat puternic business-ul Gregory’s, care a început să închidă unităţile neperformante.

SURSA: news.ro

Citește și: