Speriați de o astfel de evoluție a situației, cei de la Jaguar Land Rover (JLR) au menționat că ar putea încerca să își deschidă un sediu secundar în Europa continentală în afara celui de la Coventry. Tot ca efect, JLR va stopa temporar și reanaliza investiția în noua uzină din Slovacia, precum și contractul de leasing pentru pista de teste de la Silvestone. Conform oficialilor JLR, aceste măsuri ar putea fi rezultatul unui așa-numit „worst case scenario” care ia în calcul întoarcerea Marii Britanii la reglementările Organizațâiei Mondiale a Comerțului (WTO), inclusiv pentru zona europeană fapt ce ar genera o creștere a prețurilor cu 10% pentru produsele finite vândute în Uniunea Europeană și o taxă de import de 4% pentru componente. Statistica arată că JLR vinde în UE circa un sefrt din totalul de 520.000 de unități comercializate anual.

În urmă cu câteva zile, Ralph Speth, CEO al JLR a trimis o scrisoare către agngajați în care a menționat că „va fi inevitabil să avem o creștere a costurilor și a tarifelor, ceea ce va face produsele noastre mai puțin competitive în Europa”.