Ukash operează pe un număr semnificativ de segmente de piaţă precum cele de cumpărături online, carduri cadou, divertisment şi poate fi utilizat pentru a plăti direct şi în siguranţă pe mii de site-uri la nivel mondial. Ca urmare a acestei colaborări, consumatorii din România pot converti numerar în monedă electronică Ukash prin intermediul celor peste 7.000 de terminale PayPoint instalate în magazine de proximitate din întreaga ţară.  
Valoarea tranzacţiilor online din România a crescut cu 24% în 2011, ajungând la 158,9 milioane de euro. Totuşi, consumatorii din România sunt încă reticenţi cu privire la utilizarea cardurilor de credit sau debit atunci când fac tranzacţii pe internet. 75% din plăţile realízate online sunt efectuate prin metode alternative plăţilor prin card. În acest context, posibilitatea de a converti numerarul în credit Ukash pentru a realiza plăţi online este o iniţiativă importantă, care susţine creşterea comerţului electronic în România.
“Ukash este o alternativă viabilă plăţilor online cu card de credit sau de debit, oferind clienţilor posibilitatea de a utiliza numerar pe internet, fără a fi nevoiţi să dezvăluie informaţii financiare personale”, explică David Hunter, Chief Executive Ukash. Aceasta – adaugă el – este soluţia ideală pentru oricine este îngrijorat de fraudele online sau pentru consumatorii care nu deţin un card bancar, oferindu-le posibilitatea de a plăti şi a cumpăra de la mii de magazine online la nivel mondial.
Ukash este reglementat de FSA (Financial Services Authority) şi oferă consumatorilor posibilitatea de a efectua plăţi pe internet în numerar, fără ca aceştia să dezvăluie informaţii financiare personale. Pentru a realiza o plată la unul din miile de magazine online din întreaga lume ce acceptă Ukash ca metodă de plată, consumatorii trebuie doar să introducă codul Ukash format din 19 caractere, cod ce se regăseşte pe fiecare chitanţă emisă de terminalul PayPoint.
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub brand propriu în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare. În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 7.000 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 59 de clienţi importanţi din domeniul telecomunicaţiilor, al utilităţilor şi al serviciilor financiare, dintre care 48 sunt contracte pentru servicii de colectare plăţi.


Te-ar putea interesa și: