Celebrul producător de bijuterii se așteaptă acum la câștiguri pe acțiune într-o marjă cuprinsă între 4.15 dolari la 4.20 dolari, în scădere de la perspectivele sale anterioare de 4.20 dolari – 4.30 dolari. Analiştii se aşteptau ca rezultatul pe acțiune să crească la 4.32 dolari. Acţiunile Tiffany au scazut cu 6%.

"În mod clar, vânzările pe perioada vacanței au fost dezamăgitoare în general, cu o variabilitate semnificativă a performanței pe regiuni și pe categorii de produse", a declarat CEO-ul companiei, Michael Kowalski.

Vânzările au scăzut în SUA cu 1% și Japonia cu 8% – ceea ce este o veste destul de proastă pentru compania care se mândrește cu cadouri sale de lux și inelele de logodnă.

Cu toate acestea, vanzarile au crescut în Europa cu 4%, iar în Asia-Pacific cu 6%.

Tiffany încearcă să inoveze în urma sezonului de vacanţă sărac în comenzi. Cu câteva zile în urmă, celebrul bijutier bijuterie a prezentat un nou anunț referitor la o nouă creaţie, care a primit laude din partea mass-media și chiar de la mai multe celebrități.