Claxoane, aglomerație, moloz,  praf, pietoni care-ți sar în față de te miri de unde. Nervi. Că este 8, 9 sau 9.30 dimineața, tabloul este identic. Deși șoseaua este prevăzută cu două benzi pe sens, de mai bine de un an de zile se circulă pe trei-patru, reducându-se la una când găurile și săpăturile din asfalt se întâlnesc cu refugiul de tramvai. Și atunci, din nou nervi. Cine trece primul? Mașina sau pietonul? Nu se știe niciodată, însă cu siguranță, Poliția Rutieră nu pune piciorul în zonă.
Situația descrisă mai sus nu e de ieri, de azi; durează de 19 luni și, cel mai probabil, va mai dura încă trei luni. În urmă cu doi ani, Primăria Capitalei promitea locuitorilor – negru pe alb pe panourile metalice amplasate în apropierea intersecției Pipera cu Barbu Văcărescu – contruirea pasajului Pipera în 18 luni. Deadlineul perioadei era octombrie 2011. Șoferii și trecătorii care au drum zilnic pe Barbu Văcărescu mai au de așteptat pentru că primarul Sorin Oprescu a mutat termenul de finalizare către finalul anului 2011, însă, uitându-ne la stadiul lucrărilor, cel mai realist termen pare a fi februarie 2012, de altfel termenul din contract.

Până atunci, nervii sunt întinși la maximum, iar situația va fi mult mai dificilă odată cu venirea iernii. În prezent, municipalitatea se chinuie să refacă refugiile de tramvai.  Linia de tramvai a devenit în ultimul an și jumătate o bandă în sine, spre dezamăgirea călătorilor obligați să aștepte în stație, în orele de vârf, chiar și jumătate de oră. Spre exemplu, dimineața între orele 8 – 9.30, tramvaiul parcurge o stație (de la Crystal Palace la intersecția Pipera cu Barbu Văcărescu) în 15 minute.  Seara, când corporatiștii din nordul Capitalei se retrag de la job, autobuzul se deplasează la fel. 
Din momentul apropierii termenului de finalizare, Capital a urmărit evoluția pasajului. În octombrie, încă se lucra de zor la pod. În prezent, prioritatea este infrastructura rutieră.