Odată cu rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului, Cosmote anunța că baza de clienți business ai companiei a crescut cu 10%, „datorită ofertelor competitive şi foarte atractive dedicate companiilor“. Dacă firmele mari, cu sute de angajați, au puterea de a negocia „la sânge“ orice contract de telefonie mobilă sau fixă, nu același lucru se poate spune despre fimele mici, conduse de un antreprenor. Cum poate, totuși, o firmă din categoria IMM să obțină un contract avantajos?
Telefonul mobil este, poate, primul beneficiu la care se gândește un angajat. Așa că, odată ce firma a ajuns la un anumit nivel din punctul de vedere al businessului, fie că are trei angajați, fie 40, contractarea unui abonament de telefonie mobilă trebuie să fie pe agenda managerului. Pe site-urile companiilor de telefonie mobilă sunt prezentate mai multe tipuri de abonamente standard, dar este important de știut că acestea sunt flexibile, negocierea cu agentul de vânzări al operatorului de telefonie fiind cea care determină tariful final.
Câte minute consumați într-o lună?
Să luăm exemplul unei firme cu patru angajați. Ne-am asumat rolul unui manager care studiază ofertele de pe site-urile operatorilor, apoi am sunat la departamentul relații cu clienții. Am vrut să știm cât de flexibile sunt ofertele. De la Orange ni s-a spus că vom fi contactați de un agent de vânzări, care însă nu a revenit în aceeași după-amiază, iar operatorul nu ne-a furnizat nicio informație la telefon. La Cosmote ni s-a spus că, într-adevăr, pe site sunt doar câteva indicii standard, ofertele finale fiind personalizate, urmând să discutăm detaliile cu un agent de vânzări. La Vodafone ni s-au dat cele mai multe informații: deși pe site nu scrie, fiecare utilizator pentru care compania încheie contract primește până la 1.500 de minute pe care le poate folosi în grup, iar dacă acestea sunt depășite tariful pentru convorbirile ulterioare este de trei cenți pe minut. „Până acum nu le-a depășit nimeni“, spune operatorul telefonic, explicându-ne că există și posibilitatea primirii unui număr nelimitat de convorbiri în grup. Ce-i drept, și la Orange cel mai mic abonament include 8.000 de minute în grup, iar Cosmote oferă minute nelimitate în grup pentru orice tip de abonamente.
Calculul realizat de revista Capital nu ia în considerare și numărul de SMS-uri și MMS-uri trimise sau de apelurile internaționale. Evident, factura finală va fi influențată de modificarea oricărui element. În final, Orange ia punctele pentru cea mai ieftină ofertă, iar Vodafone pentru promptitudine.
Ce alegi între Orange, Cosmote şi Vodafone
22 mai 2011, 00:09
Ultima modificare în 22 mai 2011, 03:09
Unde se găsesc cele mai bune oferte pentru firmele mici? Operatorii publică pe site doar informații orientative și trimit doritorii la agenții de vânzări, mizând pe abilitatea acestora de a atrage clienți.
Etichete: abonament,
client,
cosmote,
operatori telecom,
telefonie
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Sony, victima unui nou atac virtual
- Sony Ericsson lansează o competiţie pe Facebook pentru a găsi cel mai bun tester de telefoane
- (P) PC Garage si BenQ au rezolvat ecuația succesului
- Ceasul sport Garmin Forerunner 210 este disponibil în România
- BitDefender lansează Total Security 2012 Beta
- eMAG a deschis un nou punct de livrare, la Suceava
- Cota de piaţă a Nokia a ajuns la 25%, cel mai scăzut nivel din ultimii 14 ani
- Ghişeul.ro va acoperi în curând peste un milion de români, spune ministrul Comunicațiilor
- Care operator a atras cei mai mulţi clienţi dintre cei 500.000 care s-au portat
- Vodafone România are un nou Chief Marketing Officer