"Vom depăşi uşor 4,3 milioane, din care minim 2,6 milioane de la Chrysler", a afirmat Sergio Marchionne într-un interviu acordat publicaţiei "Automotive News".

Pentru acest an alianţa Fiat-Chrysler are ca obiectiv vânzarea a 4,2 milioane de vehicule, din care grupul american Chrysler va fi responsabil pentru 2,4 milioane de vehicule vândute în 2012.

Întrebat dacă piaţa se poate aştepta la un model 500 mai mare care să înlocuiască modelul Punto, Marchionne a declarat: "Punto este în producţie, dar cred că în ultimă instanţă brandul Fiat se va baza pe modelul 500 sau pe Panda. Orice altceva este lipsit de relevanţă".

Recent, Sergio Marchionne a redus semnificativ ţintele de performanţă pentru următorii doi ani, din cauza declinului din Europa, şi a negat informaţiile din presă care susţineau că a propus fuziunea General Motors şi PSA Peugeot Citroen.

Situaţia dificilă de pe piaţa auto europeană l-a forţat pe Marchionne să se concentreze pe consolidarea operaţiunilor Fiat în Europa, în loc să achiziţioneze mai multe acţiuni ale producătorului auto american Chrysler Group LLC, unde Fiat deţine o participaţie de 58,5%.

Şeful alianţei Fiat-Chrysler şi-a reafirmat intenţia de a realiza o fuziune între cei doi producători auto până în 2014 şi 2015, dar a afirmat că Europa va rămâne centrul preocupărilor sale.
Sursa: Agerpres