CEC Bank continuă digitalizarea și finalizează implementarea Proiectului E-Factoring
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și anunță finalizarea implementării proiectului E-Factoring. Toate fazele sunt acum operaționale, scopul fiind automatizarea proceselor și activităților specifice administrării facilităților de factoring.
Astfel, banca respectivă a implementat o platformă modernă care permite automatizarea proceselor și activităților specifice administrării facilităților de factoring, acesta încadrându-se în obiectivele strategice ale Băncii, respectiv dezvoltarea și modernizarea din punct de vedere tehnologic.
„Evoluţia factoringului în 2024 poate fi considerată, în linii mari, pe măsura estimărilor conducerii băncii noastre și, în plus, realitatea economică a evidenţiat necesitatea unei adaptări continue și a unei flexibilităţi strategice pentru a răspunde eficient provocărilor pieţei.
Chiar și într-o piaţă bancară marcată de volatilitate și presiuni inflaţioniste, CEC Bank a reușit să-și menţină portofoliul de clienţi pe factoring, printr-o permanentă preocupare pentru simplificarea și eficientizarea fluxurilor de creditare pentru parteneri”, a declarat Adina Călin, Director al Direcției Produse și Servicii Bancare din cadrul CEC Bank.

Noua dezvoltare permite creșterea și totodată diversificarea produselor destinate clienților corporate și IMM, reducerea semnificativă a timpilor de răspuns din perspectiva solicitărilor de finanțare față de solicitările primite prin automatizarea fluxurilor și nu în ultimul rând creșterea rentabilității la nivelul portofoliul de clienți.
Aplicația de factoring asigură gestionarea unui volum mare de operațiuni, gestionarea mult mai facilă a plafoanelor de factoring, automatizarea utilizărilor (posibilitatea încărcării de facturi și borderouri în platformă de către reprezentantul Aderentului, importul borderourilor facturilor cesionate, care echivalează cu transmiterea cererii de finanțare cât și verificările necesare.
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM și POS, mobile banking (CEC app) și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Despre Grupul CEC Bank
Grupul a luat ființă prin preluarea, la data de 27.07.2023, de către CEC BANK S.A., a pachetului majoritar de acțiuni (99,993%) al Fondului de Garantare a Creditului Rural – I.F.N. S.A. (FGCR), alături de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale.
FGCR are ca obiect principal de activitate asumarea de angajamente de garantare şi emiterea de garanţii pe seama fondurilor publice, a surselor proprii şi a oricăror alte surse pentru credite şi alte instrumente de finanţare care pot fi obţinute de persoane fizice şi juridice – producători agricoli şi procesatori de produse agro-alimentare, pentru realizarea producţiei agricole, stocarea / procesarea produselor agricole şi realizarea obiectivelor de investiţii în aceste domenii. FGCR acordă garanții pe seama surselor puse la dispoziție de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale și în condițiile stabilite printr-o serie de acte normative.