Divizia Sebra din cadrul Grupului RTC a anuntat ca va deschide in aceasta luna 5 noi locatii Cup&Cino, in urma unei investitii totale de 700.000 de euro, conform declaratiei lui Sebi Vasilescu, CEO-ul Sebra.

Dupa ce a inaugurat prima fanciza Cup&Cino in luna septembrie in cadrul Diverta Magheru, Sebra va deschide noile locatii in centrele comerciale Plaza Romania, Liberty Center si Fashion House, precum si in centrul regional al Bancii Transilvania din Baneasa.

“Ne dorim prezenta in locatii cat mai diverse, atat in centre comerciale cat si in centre de business. In acest sens, am dezvoltat un parteneriat cu Banca Transilvania si vom opera sub brandul BT Cafe prima locatie, in centrul regional al bancii din Baneasa. Concomitent, am dezvoltat parteneriatele cu Debenhams, Diverta si am ales deschiderea a doua locatii independente in cel mai nou centru comercial – Fashion House Outlet Center”, spune Sebi Vasilescu.

BT Café, ce se va deschide in centrul regional al Bancii Transilvania (Baneasa), este prima cafenea CUP&CINO care functioneaza dupa conceptul de cafenea bancara, dispunand de o suprafata de aproximativ 110 mp.

Diverta (Liberty Center) este al doilea spatiu in care brandul CUP&CINO isi face simtita prezenta in aceasta luna, sub acelasi concept de “cafenea culturala”, avand o suprafata de 70 mp.

O alta locatie Cup&Cino se va afla in cadrul centului comercial Plaza Mall, langa magazinul fashion Debenhams.

Sebra va deschide si doua cafenele si in cadrul primului centru de outlet din Romania, Fashion House Outlet Center. „Fashion House Outlet Center, va gazdui primele cafenele CUP&CINO “stand alone” (in locatii independente), cu suprafete de 60 mp si respectiv 130 mp”, a mai declarat Sebi Vasilescu.

Cu toate ca in luna septmebrie RTC a anuntat ca va investi un milion de euro in deschiderea a 7 locatii Cup&Cino in 2008, compania va deschide doar 6 locatii pana la finele anului.

„La inceputul lui 2009 vom inaugura o noua locatie, stradala, in spatiul fostului magazin Diverta Scala. Noua cafenea va functiona intr-un concept inedit, de mini food-court”, mai spune Sebi Vasilescu.

Investitia necesara pentru o cafenea Cup&Cino este de 1.500 de euro pe metru patrat.

Pentru anul 2009 grupul RTC are in plan dezvoltarea retelei Cup&Cino pana la 70 de locatii de tip shop-in-shop si 3-4 locatii de tip Cofee House. Investitia totala se va ridica astfel pana la aproximativ 2,4 milioane de euro. Tot in 2009 RTC planuieste sa cumpere franciza Cup&Cino si pentru piata din Bulgaria.

Franciza Cup&Cino a luat nastere in 1995 in Germania si este prezenta in 13 tari din intreaga lume.