Sar putea ca firmele și oamenii de marketing să trebuiască să se alăture la conversație pe Quora fie că vor sau nu, așa cum au fost atrași deja pe Facebook și Twitter. Site-ul atrage cam 290.000 de vizitatori unici, potrivit firmei de cercetare compete.com. E nimic față de Twitter și Facebook, cu cei peste 24 de milioane, respectiv 154 de milioane lunar. Dar e exact ca Facebook în 2006 sau Twitter în 2007.
Sansa de a interacționa cu persoane foarte influente atrage grămezi de antreprenori aspiranți pe Quora, laolaltă cu investitori de risc și alți jucători din Silicon Valley. Ei folosesc siteul ca un loc de întâlnire. – și de a face pe grozavii. Dacă răspunzi la întrebările de aici poți săți șlefuiești/ creezi o reputație de expert. |ntrebat pe Quora de ce participă, Steve Chase a răspuns: “sunt ca un burete plin de cunoștințe; recunosc că și eu pot învăța dacă particip“.
Până de curând, multe dintre întrebările de pe Quora aveau dea face cu startupurile tehnologice, cum ar fi, de pildă, “Cum au împărțit capitalul de la Twitter Jack Dorsey, Ev Williams și Biz Stone atunci când au restructurat Twitter (postOdeo)?“. Josh McFar­land, CEO al unui startup Internet numit TellApart, sprijinit de capital de risc, spune că vizitează Quora în fiecare zi pentru a fi la curent cu subiecte cum ar fi inteligența artificială și capacitatea maținilor de a învăța singure. Dar odată ce Quora crește, întrebările încep să vireze spre main­stream („Care e cel mai bun hotel din Madrid?“; „Unde să mă uit după cele mai ieftine bilete de avion?)
Siteul este creația a doi tineri ingineri ce au plecat de la Facebook: Adam D’Angelo, la un moment dat director tehnologic acolo, și Charlie Cheever, fost responsabil cu plaforma FB. Ei au înființat compania în iunie 2009, firma fiind evaluată acum la 86 de milioane de euro.