În vederea acoperirii unei pieţe cât mai largi de desfacere pentru produsele sale, grupul CLN lansează, în anul 2000, ideea de business în sistem de franciză începând cu linia Petit. Acum, compania este interesată şi de intrarea pe piaţa locală, propunând antreprenorilor români un nou model de business.

Cu sediul în localitatea Baricentro din provincia italiană Bari, CLN este o afacere de familie al cărei principal obiect de activitate constă în designul, producţia şi vânzarea articolelor vestimentare pentru copiii cu vârste cuprinse între zero şi 12 ani. În prezent, compania reuneşte patru linii vestimentare dedicate micilor consumatori: Petit, Daniela, Les Garçons şi Piccolissimi.

Produsele Petit au cucerit atât piaţa naţională, prin cele 19 unităţi proprii, cât şi pe cea internaţională, marca fiind cunoscută în Belgia, Irlanda şi Ucraina. Planurile de dezvoltare pentru perioada imediat următoare vizează deschiderea unor unităţi în Emiratele Arabe Unite şi Germania.

În ceea ce priveşte România, Petit urmăreşte identificarea de parteneri francizaţi care să devină membri ai reţelei internaţionale. Din punct de vedere financiar, pentru operarea unei unităţi Petit este necesară o investiţie totală iniţială de aproximativ 170.000 de euro, taxa de intrare în reţeaua de franciză fiind de 10.000 de euro. La aceasta se adaugă costurile pentru amenajarea spaţiului – 60.000 de euro – şi pentru achiziţionarea stocului iniţial de marfă – 100.000 de euro -, garantat prin scrisoare de garanţie bancară.

Cele patru linii vestimentare propun stiluri diferite: Petit – articole adresate copiilor cu vârsta cuprinsă între unu şi 12 ani, cu un stil romantic, pastelat, potrivit pentru ocazii speciale; Daniela – articole vestimentare casual, pentru copii cu vârsta între unu şi 12 ani; Les Garçons – moda pentru copiii cu vârsta între unu şi 12 ani; Piccolissimi – articole vestimentare create pentru perioada sărbătorilor pentru nou-născuţi şi până la vârsta de doi ani.

Toate aceste articole vestimentare sunt însoţite de o serie de accesorii precum: pantofi, curele sau pălării.