Compania a înregistrat anul trecut o creștere a veniturilor cu 13,3%,în raport cu 2017, de la 916,5 milioane euro la 1.038,1 milioane euro. 

În total, pe cele patru piețe, grupul înregistrează o creștere a unităților generatoare de venituri (RGU) de peste 1,7 milioane, inclusiv unitățile generatoare de venit ale Invitel (Ungaria). Astfel, în 12 luni, compania a atins pragul de 14,9 milioane RGU (decembrie 2018), față de 13 milioane RGU, cât înregistra la 31 decembrie 2017.

Principalele segmente de activitate au înregistrat, la nivelul grupului, următoarele evoluții :
– serviciile de pay-tv:+9%, de la 4,4 milioane RGU la 4,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2018;
– serviciile de internet fix:+17,8%, de la 2,8 milioane RGU la 3,3 milioane RGU;
– serviciile de telefonie fixă: +18,8% de la 1,6 milioane RGU la 1,9milioane RGU;
– serviciile de telefonie mobilă: +11,1% de la 4,5 milioane RGU la 5 milioane RGU.

În România, grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 5,6% al RGU aferent serviciilor de pay-tv (3,8 milioane RGU, la 31 decembrie 2018, față de 3,6 milioane RGU, la 31 decembrie 2017) și, respectiv, de 8,7% a RGU aferente serviciilor de internet fix (2,5 milioane RGU, la 31 decembrie 2018 față de 2,3 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior).

Creșterea constantă a cotei de piață pentru principalele linii de business a fost susținută de investiția constantă în dezvoltarea infrastructurii de fibră optică și de grija față de relația cu clienții. 

În Ungaria, unitățile generatoare de venituri pentru segmentul de servicii de televiziune prin cablu ale filialei Digi (inclusiv Invitel) s-au majorat până la 0,7 milioane unități. Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi înregistra 0,7 milioane RGU, la 31 decembrie 2017, în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă 0,7 milioane RGU. Și în această țară, Digi continuă procesul de extindere a rețelei sale de fibră optică. Pentru anul în curs, unul dintre proiectele importante pentru această piață o constituie lansarea cu succes a serviciilor de telefonie mobilă. 

 

Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 36%, a numărului de abonați, ajungând de la 1,1 milioane RGU, la 31 decembrie 2017, la 1,5 milioane RGU, la 31 decembrie 2018. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), pe parcursul anului trecut. Ultima lună a trimestrului III a marcat și lansarea serviciilor fixe pe piața spaniolă. Evoluția operatorului de comunicații pe piața spaniolă a fost remarcată inclusiv de presa spaniolă care urmărește, de câteva luni, progresele Digi Spania, atât la nivel de diversitate și accesibilitate a ofertelor, cât și sub raportul creșterii numărului de abonați (Cinco Dias/El Pais, El Expansion).Pe cele două piețe europene mature, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Te-ar putea interesa și: