In primele 10 luni de la lansare (martie 2008), hotelul Ramada Plaza, a treia unitate deschisa sub brandul Ramada in Bucuresti, a inregistrat un grad de ocupare de 53%, incadrandu-se astfel in estimarile initiale. Pentru anul 2009, reprezentantii hotelului estimeaza o rata medie de ocupare de 60-65%.

“Inregistram ritmul de dezvoltare estimat la deschidere, un ritm de crestere bun pentru un hotel aflat in primul an de operatiuni. Piata clientilor de 4 stele superior a avut anul acesta o ajustare, o miscare fireasca a dezvoltarii pietei hoteliere si a diversificarii tipurilor de oferte“, a declarat Daniel Ben Yehuda, directorul general al Ramada Plaza Romania. Acesta a mai precizat ca in acest moment exista pe piata locala hoteluri corespunzatoarea tuturor necesitatilor.

“Pe piata hoteliera autohtona a fost anuntata o descrestere a ratei de ocupare, dar noi credem ca aceasta descrestere nu corespunde realitatii deoarece comparatiile se fac doar cu anul 2007, un an care a fost o exceptie”, spune Elena Mesina, director de marketing si vanzari Ramada Plaza Bucharest.

“Anul viitor noi estimam o crestere a ratei de ocupare pentru Ramada Plaza pe care o vizam prin targhetarea unor piete noi (cum ar fi cea din Rusia), cresterea numarului de turisti romani si o crestere a cererii prin combinarea ofertelor Ramada Plaza si Ramada Parc Bucharest”, a mai adaugat aceasta.

Hotelul este operational integral, toate cele 300 de camere fiind reconstruite pentru a respecta standardele Ramada Plaza, hotel cu o clasificare internationala de 4 stele plus.

Ramada Plaza a fost lansat in martie 2008 fiind destinat in principal turismului de afaceri, cu oaspeti in mare parte din tarile Europei Centrale ( 35-40%), din Europa de vest (25%) si din alte zone ale lumii.

Hotelul Ramada Plaza a devenit operational in proportie de 100% la inceputul lui martie 2008, in urma unei investitii de 15 milioane de euro. Acesta are o suprafata de 14.000 metri patrati si o capacitate de 300 de camere. Hotelul Parc, amplasat in vecinatatea Ramada Plaza, va fi rebranduit in Ramada pana la inceputul lui 2009, iar cele doua hoteluri vor cumula 567 de camere in total, formand cel mai mare complex al brandului din Europa.

Brandul Ramada este reprezentat in Romania de compania Trend Hospitality, care actioneaza ca partener strategic in Romania, Bulgaria si Moldova si detine exclusivitate de francizare pe piata romaneasca a urmatoarelor branduri din portofoliul Wyndham: Ramada Worldwide, Wyndham Hotel Group, Super 8 Motel si Days Inn. In prezent Ramada detine sapte unitati in Romania, trei in Bucuresti (Majestic, Nord si Plaza) si inca patru locatii in Brasov, Sibiu, Iasi si Oradea.

Brandul Ramada a fost creat in 1954, iar in 2004 a intrat in portofoliul Wyndham Hotel Group. Astazi brandul Ramada este prezent cu 875 de hoteluri, in 35 de tari din lume.

Sursa: Ramada Plaza