Evenimente Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate

Proiect fără precedent, în România. Sute de mii de oameni vor profita. Sume uriașe pentru două orașe mari din România

Autor: | | -1 Comentarii | 420 Vizualizari

Galați și Constanța, două dintre cele mai mari orașe ale României, vor beneficia de investiții importante în infrastructura portuară. Practic, porturile din cele două orașe vor fi legate și își vor crește astfel, semnificativ, potențialul și capacitățile.

Portul Galaţi, cel mai mare de pe sectorul românesc al Dunării, va fi modernizat , urmând să beneficieze de o platformă multimodală pentru traficul de mărfuri, care include un nou cheu, infrastructură rutieră şi de cale ferată, potrivit unui OUG promovat de Ministerul Transporturilor. Trei ani vor dura lucrările, de la atribuirea contractelor, responsabilii pentru această investiţie de 90 de milioane de euro urmând să fie C.N. Administraţia Porturilor Dunării Maritime S.A. Galaţi, S.C. Port Bazinul Nou S.A. Galaţi şi S.C. Metal Trade International S.R.L. Galaţi. Banii provin din fonduri europene nerambursabile şi de la bugetul de stat iar scopul declarat al proiectului este de a aduce portul la un nou nivel , din punct de vedere al funcţionalităţii şi atractivităţii pentru actorii economici interesaţi, având în vedere că studiile de trafic pe care Transporturile le-au ordonat arată o creştere substanţială a traficului de mărfuri începând chiar cu anul viitor.

Interconectare feroviar-rutier-naval

Lucrările proiectului contribuie la realizarea obiectivului C.N. A.P.D.M. SA Galaţi, de a creşte traficul şi pe cale de consecinţă de a creşte veniturile proprii din activitatea de bază, precum şi din activităţile conexe şi auxiliare.Teritoriul pe care se va realiza investiţia este situat în Portul Galaţi, în zona Portului Bazinul Nou fiind teren portuar, proprietate publică a statului, aflat în administrarea Ministerului Transporturilor şi concesiunea C.N.  A.P.D.M. S.A. Galaţi.

Suprafaţa totală care urmează să fie amenajată în cadrul acestei investiţii este de 32 de hectare

Proiectul vizează integrarea portului Galaţi în fluxurile internaţionale de mărfuri prin crearea facilităţilor portuare pentru operarea mărfurilor cu precădere în sistem naval – feroviar.

Platforma multimodală va funcţiona într-un sistem integrat cu zonele adiacente dezvoltate ale Galaţiului pentru furnizarea serviciilor logistice şi activităţi industriale ( Zona Liberă Galaţi şi Parcul Industrial Galaţi) contribuind astfel la dezvoltarea de noi locuri de muncă atât pe durata lucrărilor de construcţii, dar mai ales pe termen lung.

 

Lucrări de anvergură şi la Constanţa

Pagina 1 din 2
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Cancan

Animal Zoo

EVZ Monden

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.