Produsele pe care Ikea a decis să le retragă de la raft. Clienții trebuie să le aducă înapoi dacă le-au cumpărat și vor primi banii de la orice magazin al companiei.

Nici măcar nu este nevoie de o dovadă a achiziției, cum ar fi un bon fiscal, a mai precizat Ikea, care își cere scuze pentru posibilele neplăceri cauzate.

Produsele pe care IKEA a decis să le retragă de la raft. Compania își cere scuze

”IKEA îndeamnă toți clienții care dețin farfurii, boluri și căni HEROISK sau TALRIKA să nu le mai folosească și să contacteze IKEA pentru rambursare integrală.

Siguranța reprezintă o prioritate pentru IKEA și, de aceea, luăm măsuri de precauție și retragem de pe piață farfuriile, bolurile și cănile HEROISK și TALRIKA, întrucât acestea se pot sparge și pot cauza arsuri daca au un conținut fierbinte.

Toate produsele noastre sunt testate și respectă standardele și legislația aplicabile. În ciuda acestui fapt, am primit sesizări privind spargerea produselor menționate.

Produsele HEROISK și TALRIKA pot fi returnate la orice magazin IKEA, iar clienților li se va restitui suma integrală plătită pentru produs.

Nu este necesară nicio dovadă a achiziției, cum ar fi bonul fiscal.

IKEA își cere scuze pentru neplăcerile cauzate de această situație.”, a anunțat compania marți pe Facebook.

”Dorim să creăm o viaţă de zi cu zi mai bună”

Dorim să creăm o viaţă de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulţi oameni, oferind o gamă largă de produse de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale şi cu un design de calitate, la preţuri atât de scăzute încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite.

Acesta este conceptul IKEA care stă la baza a tot ceea ce facem, de la gândirea, realizarea şi transportul produselor, până la vânzarea lor propriu-zisă în toate magazinele IKEA din lume, se arată în descrierea companiei, de pe pagina oficială de Facebook.