Astfel, ambalajul, folosit pentru îmbutelierea laptelui de consum Oly, este prevăzut cu un capac inscripționat în Braille, astfel încât nevăzătorii să poată citi cu ușurință tipul produsului.
Lansarea sticlei Oly lapte de consum cu capac Braille vine în sprijinul persoanelor cu deficiențe de vedere, care vor putea identifica un produs de larg consum prin simpla atingere a ambalajului, fără a mai fi nevoie de o persoana însoțitoare care să îi ghideze.
“Olympus, datorită specificului său, are responsabilitatea și datoria de a facilita accesul tuturor la alimentele de bază. Este motivul pentru care am decis să investim și în România și să lansăm Oly lapte de consum cu capac Braille – este un semn de respect față de consumatori dar, mai presus de toate, este un ajutor real în sporirea gradului de autonomie a persoanelor cu deficiențe de vedere”, a declarat Mădălina Molnar, responsabil de marketing pentru Olympus România.
Această campanile a fost déjà implementată în Grecia, şi urmărește ca produsele companiei să ajungă la toate categoriile de consumatori și să faciliteze accesul categoriilor defavorizate la produsele de bază, cum sunt lactatele.
Grupul Olympus este prezent în România din 1999. Grupul de companii, deținut de o familie aflată la a treia generație în producerea lactatelor, are sediul în Trikala, Grecia, și derulează operațiuni în 34 de țări, inclusiv în piețe precum SUA, Marea Britanie, Germania și Italia.
Veniturile totale ale grupului au atins 216 milioane de euro în 2010, reprezentanții Olympus estimând o cifră de afaceri de 240 de milioane de euro pentru 2011. În prezent, grupul deține cinci unități de producție în Grecia, Bulgaria și România, care produc lactate și sucuri naturale.
În România, sunt aproximativ 80.000 de persoane cu deficiențe de vedere, aflate în evidența Asociației Nevăzătorilor din România.
Ambalaj inscripționat în limbaj Braille pentru laptele Oly
29 noiembrie 2011, 12:31
Ultima modificare în 29 noiembrie 2011, 14:31
Compania producătoare de lactate Olympus a lansat primul ambalaj inscripționat în limbaj Braille pentru un produs alimentar de pe piață.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Haosul proprietăţii din România: proiectul-pilot de Cadastru General bate pasul pe loc
- Grupul Thomas Cook, salvat cu 232 de milioane de euro
- Fost senator SUA: America e falită! Sunt extrem de rușinat de țara mea!
- Revin achiziţiile speculative? Un fond canadian a cumpărat 64 de apartamente în Cosmopolis
- Veste bună pentru bucureşteni: Nu cresc taxele locale, cu excepţia clădirilor neevaluate de trei ani
- BCE a sporit achiziţiile de obligaţiuni guvernamentale, la 8,6 miliarde euro săptămânal
- Mitsubishi prezintă conceptul PX-MiEV II la Salonul Auto de la Tokyo
- Motiv de îngrijorare? Statul a luat de la bănci doar o treime din suma programată la licitaţia de azi
- Update. Timiş Online: S-a stabilit taxa pe autostrada Arad-Timişoara. Ministerul Transporturilor neagă
- Valoarea exporturilor de produse româneşti în Maroc a crescut cu 54,5% în 2010