Astfel, ambalajul, folosit pentru îmbutelierea laptelui de consum Oly, este prevăzut cu un capac inscripționat în Braille, astfel încât nevăzătorii să poată citi cu ușurință tipul produsului.
Lansarea sticlei Oly lapte de consum cu capac Braille vine în sprijinul persoanelor cu deficiențe de vedere, care vor putea identifica un produs de larg consum prin simpla atingere a ambalajului, fără a mai fi nevoie de o persoana însoțitoare care să îi ghideze.
“Olympus, datorită specificului său, are responsabilitatea și datoria de a facilita accesul tuturor la alimentele de bază. Este motivul pentru care am decis să investim și în România și să lansăm Oly lapte de consum cu capac Braille – este un semn de respect față de consumatori dar, mai presus de toate, este un ajutor real în sporirea gradului de autonomie a persoanelor cu deficiențe de vedere”, a declarat Mădălina Molnar, responsabil de marketing pentru Olympus România.
Această campanile a fost déjà implementată în Grecia, şi urmărește ca produsele companiei să ajungă la toate categoriile de consumatori și să faciliteze accesul categoriilor defavorizate la produsele de bază, cum sunt lactatele.
Grupul Olympus este prezent în România din 1999. Grupul de companii, deținut de o familie aflată la a treia generație în producerea lactatelor, are sediul în Trikala, Grecia, și derulează operațiuni în 34 de țări, inclusiv în piețe precum SUA, Marea Britanie, Germania și Italia.
Veniturile totale ale grupului au atins 216 milioane de euro în 2010, reprezentanții Olympus estimând o cifră de afaceri de 240 de milioane de euro pentru 2011. În prezent, grupul deține cinci unități de producție în Grecia, Bulgaria și România, care produc lactate și sucuri naturale.
În România, sunt aproximativ 80.000 de persoane cu deficiențe de vedere, aflate în evidența Asociației Nevăzătorilor din România.