Anastasia Soare este una dintre cele mai cunoscute vedete din SUA. Prin mâna ei au trecut toate supermodelele anilor ’90 precum, Cindy Crawford, Naomi Campbell, Stephanie Seymour dar și Jennifer Lopez sau alte actrițe și actori celebri.

Talentul și perseverența i-au adus faima dar și bani. În acest moment, ea este una dintre cele mai bogate românce, având o avere care se ridică undeva la 5 miliarde de dolari.

Totul a început în urmă cu zeci de ani, când a decis să emigreze în Statele Unite ale Americii. Se întâmpla în 1989 iar constănțeanca în vârstă de 32 de ani s-a decis să-și încerce norocul. Anastasia și-a făcut curaj și, deși nu vorbea limba engleză, s-a dus și s-a angajat ca estetician într-un salon de înfrumusețare din Beverly Hills. Acela a fost momentul în care viața ei s-a schimbat radical.

În prima fază, în salonul în care a lucrat, le propunea clientelor sale să le penseze gratuit, ceea ce a și făcut pentru doi ani de zile. La un an şi jumătate de la acel moment, Anastasia a închiriat  o cameră într-un salon din Beverly Hills și începe astfel primul pas spre o afacere de miliarde. Constănțeanca solicită un împrumut bancar, iar în anul 1997 își lansează brandul Anastasia Beverly Hills

Pornind de la o simplă observație, și anume aceea că femeile nu păreau să acorde prea multă atenție sprâncenelor lor, Anastasia a decis că este momentul să exploateze acest detaliu. Așa a ajuns să-și dezvolte propria sa tehnică de pensat, identificând, practic, o nișă pe care ulterior a dezvoltat-o și care i-a adus popularitatea. În scurt timp și-a deschis primul salon Anastasia Beverly Hills în 1997, iar la scurt timp pe cel de-al doilea.

Anastasia Soare a a pus imediat bazele unei formule perfecte a sprâncenelor, care pornește de la regula proporției de aur, populară încă din Renaștere. Ea și-a patentat tehnica (Golden Ratio Eyebrow Shaping Method) ce a devenit astăzi un standard într-o industrie preocupată permanent de inovație.

Ea decide în 1999 să-și lanseze primele sale produse specializate pentru îngrijirea sprâncenelor iar în clipa în care românca intră pe piață cu  brandul Anastasiei se lansează și interesul mondial la nivel de beauty pentru îngrijirea sprâncenelor.

Celebra româncă și-a lansat saloane în alte locuri din lume, dar și o gamă de produse proprii destinate îngrijirii sprâncenelor și pielii, pe care le vinde în magazine precum Sephora. În afacerea cu sprâncene s-a implicat activ și fiica sa, Claudia Soare. Recomandările venite din partea unor nume celebre, printre care Kim Kardashian, au contribuit la popularitatea afacerii și produselor sale. Compania vinde acum peste 480 de produse în peste 3.000 de magazine.

Chiar dacă nu a oferit niciodată o sumă concretă a averii sale, în presă și nu numai au existat mereu zvonuri cum că banii strânși de Regina Sprâncenelor sunt de ordinul miliardelor de dolari.