Poșta Română va implementa în viitorul apropiat coduri poștale unice pentru fiecare persoană din România.

Poșta Română introduce coduri poștale unice pentru fiecare român. Anunțul făcut de directorul general

Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română, a transmis, într-un interviu la Radio România Actualități, că în locul codurilor pe localități și străzi vor fi coduri poștale unice pentru fiecare român.

„Noi lucrăm la un cod poștal pe persoană. Dacă până acum codurile poştale sunt împărțite geografic, pe localități, sau străzi, sau cartiere, credem că e momentul în care să facem un pas digital important și să ne asigurăm că fiecare persoană are propriul cod poștal şi indiferent unde se găsește persoana respectivă poștașul să îl găsească şi să îi ducă coletul, dacă optează pentru genul ăsta de livrare”, a transmis directorul Poștei Române.

Rețea de cutii poștale digitale la nivel național

Poşta Româna va crea o rețea de cutii poștale digitale care să permită oamenilor să beneficieze de ridicarea produselor fără să mai depindă de programul poștei sau de programul poștașilor.

„Vom implementa o rețea de cutii poștale digitale care să permită oamenilor să beneficieze de ridicarea produselor fără să mai depindă de programul poștei sau de programul poștașilor. (…) Noi, ca orice investiție majoră, vrem să o testăm mai întâi și la începutul anului am deschis câteva locații unde testăm acest produs, iar acum suntem în procedură de achiziționare a 3.000 de cutii poștale și 75 ghișee poștale”, a mai explicat Valentin Ștefan.

Se pregătesc noi angajări la Poșta Română.

„Ușa este deschisă în continuare pentru cine vrea să lucreze la Poșta Română, noi având nevoie în mod constant de oameni noi, mai ales că și media de vârstă în companie este destul de înaintată și ne pregătim în următorii 5-10 ani pentru schimbul de generații. Aproape 80 % din bugetul companiei merge pentru plata salariilor și în ciuda acestui lucru, salariile încă sunt mici în Poșta Română, dar le creștem. Am avut o creștere de 15 % a salariului, a venitului mediu în companie și urmează să continuăm să păstrăm acest trend de creștere, cel puțin până când ajungem la media din industrie”, a mai transmis directorul instituției.