216-53217-oskar3.jpgOgilvy România / Saatchi & Saatchi, pentru că au fost premiate în cadrul festivalului de publicitate Golden Hammer, unde Ogilvy a câştigat titlul „Agency of the Year“. Cea de-a unsprezecea ediţie a festivalului s-a desfăşurat la Riga (Letonia). Lucrările Ogilvy premiate la Golden Hammer sunt „The Big Turn Off“ (categoria Print, client  WWF) – Aur şi Grand Prix, „Punch Machine“ (categoria Outdoor, client WWF) – Argint. Ambele lucrări au făcut parte din campania de promovare a manifestărilor Earth Hour în România. Agenţia Saatchi&Saatchi a câştigat un trofeu de aur şi unul de argint cu  execuţia „Swallow“ din campania „Birds“, realizată pentru Greenpeace (categoria Print – social), respectiv cu „Fenistil Skin Sensations“ (categoria Print – medications), campanie realizată de Saatchi&Saatchi România şi Elveţia pentru Novartis.

216-53218-oskar2.jpgWindex Group, pentru că va investi 25 de milioane de euro pentru a construi prima fabrică de turbine şi palete eoliene din România. Construcţia acesteia va fi demarată peste două luni şi va dura circa un an. În final, fabrica din judeţul Constanţa va avea aproximativ 100 de angajaţi. Turbinele vor avea capacităţi cuprinse între 225 KW şi 2,5 MW. Grupul elveţian Windex a deschis, la începutul acestui an prima filială din România, Windex Beast Technology, cu scopul realizării acestei fabrici.

216-53219-oskar1.jpgCinema City România, pentru că a inaugurat al doilea cinematograf ca mărime din România, reprezentând o investiţie de circa opt milioane de euro. Noul megaplex, situat în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti, are o capacitate de 2.836 de locuri, repartizate în 15 săli de cinema, dintre care patru săli 3D şi alte 11 săli cu proiectoare Kinoton, pentru pelicule de 35 mm. Grupul Cinema City are 72 de săli în România, în şapte multiplexuri din Bucureşti, Iaşi, Timişoara, Cluj, Bacău şi Piteşti.