12-452-10253cinci.jpgTranselectrica, pentru că a finalizat lucrările de modernizare a staţiei electrice de 400/220 kW Iernut – Târgu-Mureş. Valoarea investiţiei se ridică la 16 milioane de euro. Lucrările au vizat înlocuirea echipamentelor de comandă, control, protecţie şi semnalizare. Contractorul general al proiectului este firma Siemens. În urma modernizării, staţia va putea fi controlată de la distanţă. Modernizarea a fost susţinută din surse proprii ale companiei şi dintr-un împrumut de la Banca Mondială. În primele nouă luni ale anului, Transelectrica a realizat o cifră de afaceri de circa 470 de milioane de euro.

12-451-10254patru.jpgArctic, producător de electrocasnice, pentru că a investit 2,7 milioane de euro într-un nou depozit de produse. Acesta are o suprafaţă de 14.000 mp şi o capacitate totală de depozitare de 60.000 de frigidere. Depozitul deschis la Găeşti ridică la cinci numărul de depozite ale firmei, trei dintre acestea aflându-se în cadrul fabricii. În 2006, Arctic a investit peste 10,3 milioane de euro în tehnologie, sisteme moderne de management, servicii, produse şi îmbunătăţirea condiţiilor de muncă.

12-450-10255trei.jpgCFR Călători, pentru că a introdus câte un vagon de clasă business pe trenurile de lung parcurs (250-300 km). Acestea asigură facilităţi suplimentare faţă de trenurile de clasa I şi Intercity (confort, monitoare, acces wireless la internet, bar şi cuptor cu microunde). În următoarele şase luni, se va face o analiză a gradului de profitabilitate a vagoanelor de clasa business. Clasa business este diferenţiată pe două categorii: Standard şi Exclusiv.

12-449-10256doi.jpgMr. Bricolage, companie franceză, pentru că a deschis la Bucureşti primul său magazin de tip do-it-yourself (DIY) în România. Planurile companiei vizează o reţea de 30 de magazine, în oraşele cu peste 150 de mii de locuitori, cu investiţii totale de 220 de milioane de euro. Magazinul din Capitală are o suprafaţă de 6.000 mp şi 40.000 de produse. Anul viitor, Mr. Bricolaje intenţionează să mai deschidă două magazine. Retailul francez are o reţea internaţională de peste 600 de magazine.

12-448-10257unu.jpgFabio Cannavaro, fundaş italian al echipei Real Madrid, pentru că a fost desemnat câştigătorul Balonului de Aur în 2006, decernat de publicaţia France Football. Este pentru prima dată când jucătorul îşi înscrie numele în palmaresul Balonul de Aur. În vârstă de 33 de ani, Cannavaro a acumulat cele mai multe voturi din partea jurnaliştilor europeni reuniţi de revista franceză, devansându-l pe portarul lui Juventus Torino, Gianluigi Buffon, şi pe atacantul formaţiei Arsenal Londra, Thierry Henry.