"Sper ca în luna septembrie parteneriatul să fie gata, mă refer la dimensiunea financiară cu ceea ce înseamnă poporul chinez, mai precis Shanghai Construct cu care am discutat de aproape un an şi jumătate, care şi-au făcut reprezentanţa aici, care intră în acest parteneriat în cunoştinţă de cauză. Parteneriatul public-privat înseamnă capital chinez adus aici în cadrul acestui parteneriat şi începutul acestei construcţii care până la urmă se va finaliza în 52 de kilometri, va crea inelul median. Ar fi al treilea inel al Capitalei. Şi în felul acesta este şi promisiunea pe care am făcut-o bucureştenilor că o mare parte a problematicii legate de infrastructură şi circulaţia rutieră se rezolvă. Sigur, sunt şi alte lucruri pe care le-am început", a spus Oprescu.
Specialiștii au prezentat trei variante pentru construirea Autostrăzii Suspendate, care în acte se va numi ”Închidere Inel Median de circulație la zona nord/autostradă urbană –tronsonul Lacul Morii-Soseaua Colentina”.
Potrivit unor surse Municipale, edilii preferă varianta în care drumul trece pe sub Parcul Herăstrău și vor ca o parte din drum să fie amenajat pe la sol.
Construirea noului drum ar costa între 500 de milioane de euro și 1,4 miliarde de euro, în funcție de soluția aleasă.
Cea mai ieftină este, potrivit actelor prezentate astăzi de specialiști, varianta construirii inelului la sol, iar soluția cea mai scumpă este ”îngroparea” autostrăzii suspendate.
Oprescu despre autostrada suspendată: „Parteneriatul public-privat înseamnă capital chinez adus aici”

21 iulie 2011, 17:00
Ultima modificare în 21 iulie 2011, 20:00
"Este zona cea mai importantă de închidere a inelului median, pentru că inelul median este prefigurat, dar este prefigurat pe zone din astea foarte mici", a spus primarul sorin Oprescu despre proiectul autostrăzii suspendate la o emisiune TV.
Etichete:
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook