”Aici poate apărea prima autostradă privată din România. Infrastructura rutieră este clar subdezvoltată. În zona de sud-vest a ţării avem un pol al industrei auto şi este bine să îl dezvoltăm prin oferirea de condiţii cât mai bune investitorilor. În minister avem deja o echipă care lucrează la modificarea legii parteneriatului public-privat, în ideea de a-l face efectiv posibil”, a spus Horaţiu Buzatu.
Până la construcţia unei autostrăzi în zonă, în luna noiembrie 2012 va fi finalizat, potrivit reprezentantului MTI, podul peste Dunăre, lucrându-se totodată la modernizarea a 40 de kilometri ai şoselei care face legătura între Calafat şi Craiova, de circa 80 km. „Pe cealaltă jumătate, de 40 de kilometri, nu se lucrează, deşi intenţia era să înceapă anul trecut lucrările. Câştigătorul licitaţiei s-a încăierat cu alţi licitanţi şi nu s-a ajuns la o concluzie. Podul va fi finalizat în luna noiembrie 2012, va duce la o sporire a traficului. Sunt teribil de îngrijorat de ce se va întâmpla şi sunt mirat de modul inconştient în care a tratat ministerul până acum această problemă”, a mai precizat oficialul MTI.
Sursa: Agerpres