Primele obligaţiuni corporative emise de dezvoltatorul de software eLearning Ascendia (ASC) intră miercuri la tranzacţionare pe Bursa de Valori Bucureşti (BVB), cu simbolul ASC22, în cadrul Sistemului Alternativ de Tranzacţionare.

Emisiunea cuprinde 30.000 de obligaţiuni, negarantate, denominate în lei, cu o valoare nominală de 100 de lei, o scadenţă de trei ani, în valoare totală de 3 milioane lei.

Obligaţiunile au o dobândă fixă, de 10% p.a., plătibilă semestrial. Obligaţiunile au fost cumpărate de 35 de investitori, dintre care un investitor persoană juridică şi 34
de investitori persoane fizice.

Finanţarea atrasă va fi utilizată pentru accelerarea activităţii comerciale în principal prin creşterea capacităţii de vânzări şi marketing pentru trei linii de afaceri importante: Corporate eLearning – platforma de Enterprise Learning Management System – Coffee LMS – pentru companii mari şi medii, precum şi serviciile de realizare cursuri elearning; Livresq.com – platformă digitală ce va permite tuturor creatorilor de conţinut din domeniul educaţional, de la edituri la profesori, să creeze conţinut digital interactiv într-un mod facil (platforma va fi lansată în varianta sa comercială în al doilea semestrul al anului curent) şi Timlogo.ro – cea mai mare platformă de logopedie din România, lansată în semestrul II din 2018.

Plasamentul privat prin care Ascendia a atras finanţarea şi admiterea la tranzacţionare a obligaţiunilor a fost intermediat de Tradeville în calitate de consultant autorizat.

Compania a fost înfiinţată în 2007 de Cosmin Mălureanu, activitatea fiind axată pe dezvoltarea de software, cu preponderenţă software educaţional. Anul 2016 a fost un pas important in evoluţia Ascendia, compania fiind admisă la tranzacţionare la Bursa de Valori Bucureşti în cadrul Sistemului Alternativ de Tranzacţionare administrat de BVB, piaţa AeRO, după ce anterior a atras finanţare de 1,2 milioane lei printr-un plasament privat.

Te-ar putea interesa și: