Numărul clienţilor Orange este totuşi în scădere faţă de anul trecut: Compania a raportat cu peste 355.000 de clienţi mai puţini faţă de anul trecut. La 31 martie 2015, Orange România avea 10.364.683 de clienţi, conform cifrelor raportate cu un an în urmă. Faţă de finalul lui 2015, compania a pierdut aproape 170.000 de clienţi.

Venituri în creştere

În primele trei luni ale acestui an, Orange România a obţinut venituri în valoare de 235,5 milioane de euro, în creștere cu 6,5% faţă de perioada similară a anului trecut.

 

Serviciul Orange TV a înregistrat 294.000 de abonați, cu o creștere de 54,5% comparativ cu perioada similară a anului trecut, iar la Orange TV Go numărul de descărcări și actualizări ale aplicației a ajuns 1,8 milioane, în creștere cu 11% față de sfârșitul lui 2015, se arată în comunicat.

Traficul de internet pe mobil s-a dublat

În trimestrul întâi din 2016, traficul de internet pe mobil s-a dublat față de primul trimestru al lui 2015, iar traficul de date 4G a crescut de 4 ori în aceeași perioadă, această evoluție fiind susținută și de vânzările de 2 ori mai mari de tablete comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Peste 60% dintre clienți au optat acum pentru o tabletă 4G. Numărul de clienți care folosesc serviciul Apel 4G a avut o evoluție foarte bună. Astfel, față de media zilnică din ultima perioadă a anului trecut s-a înregistrat în 2016 o creștere de 76% a clienților care folosesc Apelul 4G.

S-au vândut cu 30% mai multe smartphone-uri

În primul trimestru s-au vândut cu 30% mai multe smartphone-uri decât în aceeași perioadă a anului trecut, ceea ce înseamnă că ponderea clienților care preferă să achiziționeze telefoane inteligente a crescut de la jumătate, la peste 75% în 2016. În ceea ce privește ponderea telefoanelor 4G în totalul smartphone-urilor vândute, la sfârșit de Q1 2016, 75%  erau dispozitive compatibile 4G, față de Q1 2015 când ponderea telefoanelor 4G era de 50%.