Această creștere vine pe fondul investiţiilor susţinute pe segmentul de retail (fee-for-service), dar şi a achiziţiilor şi noilor investiţii greenfield derulate în ultimele 12 luni.

Printre cele mai importante proiecte în acest sens ale MedLife s-au numărat: lansarea unei noi linii de business – farmaciile PharmaLife, achiziţia pachetului majoritar de acţiuni a două entităţi medicale importante din ţară – PDR Brașov şi Genesys Medical Clinic, Arad, deschiderea Hyperclinicii MedLife Titan şi a Spitalului de Pediatrie MedLife, prima unitate de acest tip din Europa Centrală şi de Est.

În timp ce zona de cash (retail și fee-of service) a crescut, pe segmentul decontărilor cu Casa Natională de Asigurări de Sănătate, veniturile MedLife au stagnat.

„Primul semestru al acestui an a reprezentat pentru MedLife o perioadă de investiţii strategice, orientate în special către piaţa privată, independent de posibilităţile financiare accesate în parteneriat cu statul – de altfel, ponderea veniturilor înregistrate în baza fondurilor obţinute de la CNAS în structura cifrei noastre de afaceri reprezintă sub 8%, urmând ca acest procent să continue să se diminueze până la sfârşitul anului curent, în corelare cu noile măsuri legislative și ordine ale Ministerului Sănătăţii şi ale CNAS”, a declarat Mihail Marcu, Preşedintele Consiliului de Administrație al MedLife.

MedLife a înregistrat în primul semestru din 2011 un număr total de peste 475.000 de pacienți, numărul mediu al pacienţilor care accesează zilnic serviciile de ambulatoriu fiind de peste 4000 persoane.
 
Potrivit reprezentanților MedLife, segmentul de retail (fee-for-service) are o pondere de 66% din valoarea totală a cifrei de afaceri a companiei din primul semestru, acesta înregistrând o creștere în valoare absolută de 48% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Pe segmentul abonamentelor corporate, rezultatele din primele 6 luni arată că 500 de companii noi şi respectiv 20.000 de abonaţi au ales serviciile MedLife.
 
În semestrul al doilea, MedLife va accelera puternic investiţiile. Astfel, reprezentanţii companiei vor inaugura oficial două noi unităţi spitaliceşti în Bucureşti şi în ţară, vor da în exploatare un Centru de Excelenţă în Dermatologie parte a Hyperclinicii MedLife Băneasa şi vor extinde lanţul PharmaLife cu alte 4 unităţi.
 
MedLife activează pe piața din România din 1996. Compania își desfășoară acum activitatea în 9 Hyperclinici din București, Timișoara, Brașov și Arad, 8 laboratoare proprii de analize, 28 de centre medicale generaliste în București și în țară, 7 centre cu specializare unică și în colaborare cu 135 clinici medicale partenere din toată țara.
 
Alături de Spitalul de Pediatrie MedLife, compania mai deține două spitale multidisciplinare, Life Memorial Hospital în București și MedLife-Genesys, în Arad. Acestea includ maternitate proprie și pot gestiona cazuri complexe de chirurgie.