Pe atunci, modelul Volkswagen T1 (Transporter 1), botezat de fanii săi VW-Bus, Hippie-Van sau Bulli era mașina tinerilor care străbăteau sute de kilometri pentru a asista la un concert sau pentru a participa la o petrecere în aer liber. Acum 10 ani, nemții de la Volkswagen au încercat să reanimeze modelul prin conceptul Microbus dar au renunțat la proiect fără să explice motivele.
Ei bine, la Geneva, Bulli a reapărut. Mai tânăr decât oricând și mai „verde” decât în visele generației hippie. Conform producătorului, noul vehicul poate transporta șase persoane și este dotat cu un propulsor electric amplasat în partea din față. Asta spre deosebire de T1 care avea motorul convențional plasat în spate. Propulsorul electric dezvoltă 114 CP asigurând vehiculului o accelerație de la 0 la 100 km/h în 11,5 secunde și o viteză maximă de 140 km/h (limitată electronic).
Autonomia cu o singură încărcare a bateriilor este de 300 km. Pentru că spațiul liber rămas în partea din spate este mai mult decât suficient, inginerii de la VW spun că acolo poate fi instalat fără probleme și un al doilea propulsor alimentat cu benzină sau motorină.
Producția de serie a noului Bulli nu a fost confirmată oficial, însă departamentul de comunicare a specificat că „acest concept are potențial pentru a se plasa în gamă alături de Caddy, Touran, Sharan și Caravelle.
Legendarul Bulli a renăscut și are „priză” la public
6 martie 2011, 13:06
Ultima modificare în 6 martie 2011, 15:06
Din mulțimea de mașini prezente la standurile producătorilor de la Geneva Motor Show, unul a fost căutat mai ales de cei care încă își mai amintesc de nebunia anilor 50-60.
Etichete:
Publicat in categoriile: Fără categorie
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Fără categorie
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Merită să mai ai maşină pe motorină?
- Elena Udrea: Lideri providenţiali, un Traian Băsescu, PDL nu va mai avea
- Regimul libian obţine în continuare sute de milioane de dolari din petrol
- Semafoarele din Bucureşti vor fi modernizate în următorii trei ani
- Garda Financiară şi Autoritatea Naţională a Vămilor vor fi desfiinţate
- România pierde prin neprezentare bătălia pentru banii investitorilor
- Cel mai cunoscut designer de modă masculină din România
- Volksbank a pierdut în România 36 milioane de euro
- Locul în care chinezii sunt mai bogați decât elvețienii
- Ce avere are Irinel Columbeanu