Mizând pe succesul repurtat până acum de varianta Coupe a lui Aventador, pentru care au fost înregistrate deja peste 1.300 de comenzi, Lamborghini a încercat o transformare cât mai puțin vizibilă a acestuia în Roadster. Principalele modificări sunt sesizabile în zona pilonilor B – unde a fost inclus un sistem de protecție a pasagerilor în cazul unei răsturnări – și a capotei motorului, în timp ce, plafonul a fost separat în două părți care pot fi scoase cu ușurință și nu cântăresc mai mult de 6 kg fiecare.
Propulsia mașinii este realizată de un motor similar celui de pe varianta Coupe, o unitate de 6,5 litri care dezvoltă 700 CP atașată unei transmisii integrale cu șapte trepte. În ciuda utilizării unor materiale ultraușoare pentru realizarea capotei și a schimbării jantelor cu unele mai ușoare cu cca. 10 kg, Lamborghini LP700-4 Aventador Roadster este ceva mai greu decât fratele său, acest detaliu având o corespondență directă în accelerarea de la 0 la 100 km/h care poate fi făcută în 3 secunde (și nu în 2,9 sec. ca în cazul variantei Coupe). Viteaza maximă rămâne aceeași: 350 km/h.
Ca detalii de „culoare”, Lamborghini a decis să modifice pielea utilizată pentru tapisarea interiorului și să permită șoferului să coboare luneta-spate în cazul în care dorește să ăși crească nivelul de adrenalină ascultând sunetul uzinei de forță V12 amplasată central.