”Începutul acestui an a demonstrat că românii au început să fie mai dispuși să investească în amenajarea locuinței. Sperăm ca acest lucru să se mențină și în următoarele luni”, a declarat Lars Lund, country manager kika România. Acesta estimează că perioada de reduceri de vară va crește cu 15% numărul de clienți față de o perioadă normală din an, ca și valoarea vânzărilor.
Printre produsele aflate la reducere, ale căror prețuri sunt tăiate la jumătate, se află și diverse modele de canapele capăt de stoc, din piele sau din material textil.
Recent, Lars Lund a spus că are planuri mari pentru kika: două noi magazine vor fi deschise în București și unul în Constanța. Deși aceste proiecte au mai fost anunțate de oficialii companiei, totuși se pare că anul acesta vom afla mai multe despre finalizarea lor. ”Ne focusăm pe București, unde există cel mai mare potențial. Până la finele acestui an o să avem un plan concret pentru cele două magazine pe care vrem să le deschidem aici. Cu siguranță, unul va fi în Băneasa”, a subliniat el. România nu este singura țară din regiune unde kika are planuri de extindere. În curând, compania va finaliza proiectele de extindere din Serbia, Croația și Cehia.
În prezent, kika are aproximativ 7.700 de angajaţi în cele peste 68 de magazine, din lume. Primul magazin din România, deschis în 2008 în zona comercială Militari din Bucureşti, ocupă o suprafaţă de aproximativ 27.000 metri pătrați și a însemnat o investiţie de 31 milioane de euro.